چگونه می توان Vexcalibur، Destiny 2 Lightfall جدید مخفی عجیب و غریب را دریافت کرد

در صخره شمال بزرگراه شکسته، می‌توانید این گره را در بالای برخی از وسایل متروکه Cabal ببینید.

شرحی ارائه نشده است

شما باید سه بار وارد این محوطه شوید تا مناره را فرو بریزید و در را به جلو باز کنید، جایی که باید انتظار مقاومت شدیدی از Minotaurs و Cyclops داشته باشید. از کنار آنها بجنگید و با یکی دیگر از این تیرها روبرو خواهید شد. شما در اینجا به دنبال انجام همان کاری هستید که در قطعه آخر بود. آبکشی کنید و این کار را تکرار کنید تا در نهایت به انتهای این منطقه از تاریکی برسید و به بخش بعدی ماموریت یعنی یک پازل پلتفرمینگ بروید.

از اینجا به دنبال سکویی در عرصه بدون درگاه و یک پایه دایره ای هستید، زیرا در پایین و به بیرون مسیری به بخش بعدی ماموریت و قسمت دیگری از سکو وجود دارد. از شکافی که در آن Wyvern را دیدید بپرید، به سمت برجستگی و سکوی آشر در امتداد راهروهای باریک سمت چپ خود بروید. موضوع این بخش عمدتا از بالا به پایین است. شما می خواهید مراقب مسیرهایی باشید که به سمت پایین و پایین تر می روند. تا زمانی که پیش‌بینی‌های ناپدید شدن آشر را مشاهده کنید، در مسیر درستی هستید. چیزی که شبیه یک سطح شیب دار با یک برون زدگی کوچک برای ایستادن به نظر می رسد، شما را به یک استوانه بزرگ با دهانه ای در زیر خود هدایت می کند، که طبیعتاً برای شروع مبارزه نهایی به آن می پرید. در انتهای مسیر از پورتال پرش کنید تا در عرصه نهایی تخم ریزی کنید، جایی که در یک مبارزه چند مرحله ای با Variant Stalker Brakion، Repurposed Mind روبرو خواهید شد.

با براکیون مبارزه کنید

Vexcalibur Glaive یک سلاح انرژی است، به این معنی که شکاف ثانویه شما را اشغال می کند و از مهمات ویژه استفاده می کند. ویژگی ذاتی آن M1R Cast Matrix است، یک تکان دادن سرسختانه به خالق آن، و باعث مسدود شدن آسیب با سپر Glaive می‌شود تا به آرامی به شما و متحدان نزدیکش محافظ‌های Void بدهد.

این گره درست زیر یک بزرگراه شکسته در نزدیکی بخش گمشده به سمت جنوب است.

شرحی ارائه نشده است

این ماموریت بازیکنان را وارد شبکه Vex می‌کند، که ممکن است از مناطق حمله Vex در سراسر نپتون و همچنین Season of the Splicer با آن آشنا باشند. میتراکس در طول ماموریت در ارتباط خواهد بود و آنچه را که در ماموریت اتفاق می افتد توضیح می دهد. بسیاری از قسمت‌های آن پلت‌فرم محور هستند، بنابراین با این پرش راحت باشید. در غیر این صورت، به دنبال چراغ‌های سبز در محیط و همچنین پیش‌بینی‌های یک شخصیت وانیلی خاص Destiny 2 باشید تا شما را در برخی از ساختارهای پیچیده‌تر در شبکه Vex راهنمایی کند. ماموریت را تا زمانی ادامه دهید که در نهایت در یک خمره عظیم مایع رادیولار (که به نام “Vex milk” شناخته می شود) بیفتید تا به اولین بنر رالی در ماموریت و منطقه Darkness برسید. در اینجا شما با مکانیک ماموریت اصلی آشنا می شوید.

بخوانید  مایکروسافت از بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای ژانویه 2023 رونمایی کرد
به دنبال الگوهای هولوگرافیک مانند تصویر سمت راست باشید تا خود را روی پیکان آموزش دهید.
به دنبال الگوهای هولوگرافیک مانند تصویر سمت راست باشید تا خود را روی پیکان آموزش دهید.

شما می توانید این گره را به همراه گره سمت راست، درست در وسط گولچ نزدیک پاترول Cabal و تانک زمینی سرنگون شده، ببینید.

شرحی ارائه نشده است

در اینجا تصویر واضح تری از گره سمت راست وجود دارد که بین چند درخت در شمال غربی آویزان است.

شرحی ارائه نشده است

هنگامی که با تمام Vex به سکو رسیدید، متوجه یک فلش در وسط میدان خواهید شد که دائماً در حال تغییر است و اشکال به سبک Vex در اطراف آن ظاهر می شود. شما به دنبال یک الگوی هولوگرافیک در محیط هستید که شکل ها و ترتیبی که می خواهید از آنها عکس بگیرید را از بالا به پایین نشان دهد.

و در نهایت گره ای در ارتفاعات آسمان بین تابلوهای راه در نزدیکی خروجی شمال شرقی گلچ.

به غار شبیه سازی شده بروید و ماموریت عجیب و غریب را جمع آوری کنید

بزرگترین مانع در این بخش، یک سطح شیب دار در امتداد یک گذرگاه زاویه دار با بلوک هایی است که از دیوار بیرون زده اند. طبیعتاً اینها باعث می شوند که شما به ورطه سقوط کنید. تا زمانی که به آرامی بازی می‌کنید و به بلوک‌ها تکیه می‌دهید تا زمانی که آنها به عقب بروند و راه رو به جلو را آشکار کنید، باید بتوانید با سهولت نسبی از آنها عبور کنید. پس از اتمام کار، به بنر بعدی رالی و اولین باس فایت واقعی ماموریت بروید.

به HELM برگردید و یافته های خود را به میز جنگ ارائه دهید تا قفل Vexcalibur به طور کامل باز شود و کارتان تمام می شود!

جایزه: Exotic Glaive of Vexcalibur

شرحی ارائه نشده است

Destiny 2 عاشق دادن ماموریت های مخفی به بازیکنان برای تجهیزات عجیب و غریب است و Lightfall به این سنت پایان نمی دهد. اگر به EDZ بروید و در The Gulch فرود بیایید، ممکن است متوجه یک سری گره های Vex شوید که در اطراف شناور هستند و نوعی پیام را منتشر می کنند. جمع آوری آنها اولین قدم در تلاشی جدید برای به دست آوردن Exotic Glaive، Vexcalibur است. در اینجا نحوه دریافت آن آمده است:

ابتدا تمام شش گره Vex را جمع آوری کنید

در امتداد لبه جنوب شرقی The Gulch، پاکسازی درختان فرسوده این گره را پنهان کرده است.

شرحی ارائه نشده است

در مرحله بعد، براکیون در قفسی قرار می گیرد که می تواند از آن شلیک کند و یک تیر دیگر با الگوهایی برای تیراندازی در وسط اتاق ظاهر می شود. الگوهایی که زمانی روی دیوارها قرار داشتند، اکنون در زیر تکه های کف شفاف در سمت چپ و راست عرصه قرار می گیرند. از مدل سمت چپ شروع کنید و کد را وارد کنید تا روی قفس ضربه بزنید و براکیون را برای آسیب باز کنید. در بین مراحل وارد کردن کدها، دشمنان متعدد، از جمله Cyclops و Hydra که هارپی ها را تولید می کند، بزرگترین مشکل فوری هستند که باید با آنها مقابله کرد. این الگو را در سمت چپ تکرار کنید و باید به اندازه ای باشد که براکیون را مجبور کنید یک بار دیگر برای پایان بازی عقب نشینی کند.

بخوانید  چالشی شبیه به تاپ گان 2 تام کروز را در شیرین کاری جدید ماموریت غیرممکن 8 تجربه کنید.

با آسانسور وارد میدان شوید و دور تا دور خود را با بیرون‌بر Vex احاطه کنید. شروع به مبارزه کنید و بازی بلافاصله از شما می خواهد که داده ها را جمع آوری کنید و در حالی که یک تایمر شمارش معکوس ظاهر می شود، محافظت کنید. Headless Vex به نام Dataholder (فاسد) به طور انبوه ظاهر می شود و هدف شما در اینجا این است که آنها را بکشید و داده های آنها را به دست آورید که به صورت مثلث های بنفش شبیه به Mote های Gambit ظاهر می شوند. همچنین مشابه Gambit، شما می خواهید بسته به آنچه بازی به شما می گوید تعدادی از آنها را بردارید و آنها را در Vex Conflux (یک ستون داده های سفید) در وسط میدان قرار دهید. هدف این است که قبل از شمارش معکوس این کار را انجام دهید تا زمین در اطراف تلاطم ناپدید شود و بتوانید با خیال راحت در سوراخ بنشینید تا از حذف شدن از شبکه Vex جلوگیری کنید که مرگ فوری است. منتظر بمانید تا تایمر تمام شود، که دشمنان بالا را از بین می برد، به تله پورت زیر سوراخ بیندازید و دوباره شروع کنید. در چرخه سوم، Hydra به نام Data Nullifier ظاهر می شود و شما می خواهید به آن آسیب بزنید تا زمانی که تیک نوار HP آن حدود 60٪ باشد، در این مرحله ناپدید می شود و باید داده های بیشتری جمع آوری کنید و پناه بگیرید. از نو. در چرخه سه می توانید دوباره به او صدمه بزنید و در این مرحله باید بتوانید او را تمیز بکشید و به ماموریت ادامه دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  راهنمای Octopath Traveler 2 Scent Of Commerce

مرحله اول مبارزه بسیار ساده و خشک است: در حین پاکسازی به براکیون آسیب وارد کنید. براکیون بین سه انتهای میدان مثلثی مبهم تله‌پورت می‌کند، بنابراین مراقب او باشید تا شما را تحت تأثیر قرار ندهد. در حدود 60 درصد سلامتی، براکیون عقب نشینی می کند و دریچه ای را برای دنبال کردن او باز می کند، اما در صورت نیاز، ابتدا مهمات اضافه شده را پاک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Destiny 2، مرکز Lightfall و Season of Defiance ما را بررسی کنید، از جمله راهنماهایی در مورد نحوه دریافت سایر Exotics جدید مانند تفنگ دستی Final Warning و دیگر Glaive Exotic، Winterbite.

پس از جمع آوری هر شش گره، باید به غار نزدیکی بروید که به خاطر تلاش گسترش یافته است. به بالای بزرگراه ویران شده که تنها گره Vex را می پوشاند و رو به جنوب شرقی است، صعود کنید، جایی که صخره ای با مسیری برای دنبال کردن خواهید دید. این را به یک غار با میدان‌های Vex عجیب و غریب و عناصر محیطی شبیه‌سازی شده ببرید – از آن‌ها عبور کرده و به سوراخ انتهای این مسیر بیندازید. در طبقه پایین، یک وکس هارپی را خواهید یافت که یک ماموریت برای شما دارد. زمانی که آماده شدید شروع کنید، اما مراقب باشید، این تلاش ممکن است بدون حداقل یک بازیکن دیگر که به شما کمک کند کمی سخت باشد.

“//NODE.OVRD.AVALON//” را پر کنید

شش مورد از این گره‌ها در اطراف The Gulch پراکنده شده‌اند و شما باید همه آنها را در یک محدودیت زمانی جمع‌آوری کنید. خوشبختانه برای ما، تاخیر برای شروع کاملا بخشنده است و جمع آوری گره های بعدی زمان اضافی را اضافه می کند. در اینجا می توان هر شش گره را پیدا کرد:

شرحی ارائه نشده است

آخرین مرحله براکیون نیز ساده است، اما هنوز گارد خود را ناامید نکنید. تخم‌گذاری‌های کمتری برای افزودن وجود دارد، اما مینوتورها هنوز به آخرین اتاق می‌رسند و می‌توانند خیلی سریع شما را بکشند. علاوه بر این، براکیون اکنون با اکثر حرکات قدیمی خود و همچنین یک لگدمال کردن جدید، شما را دنبال می کند و به شما آسیب می رساند. باز هم، در این اتاق مراقب باشید، از پوشش هوشمندانه استفاده کنید و حین سوزاندن براکیون مراقب او باشید. خیلی زود، کشتن را دریافت خواهید کرد، در این مرحله Vexcalibur تخم ریزی می کند و شما می توانید آن را بردارید. شما ماموریت را به پایان رساندید، اما تلاش هنوز یک گام در پیش دارد تا بتوانید به طور کامل از اسباب بازی سرگرم کننده جدید خود لذت ببرید.

بازگشت به HELM

تحریریه مجله بازی یک گیمر