پیش‌سفارش‌های تخفیف‌خورده TopSpin 2K25 برای Xbox قبل از عرضه در هفته آینده

پس از مدت ها وقفه، TopSpin رسما به زمین های تنیس باز می گردد. TopSpin 2K25 جمعه آینده برای PS5، PS4، Xbox و PC عرضه می شود. 26 آوریلبا پایان دادن به بازنشستگی 13 ساله خود و اولین بازی جدید TopSpin از سال 2011. پیش‌سفارش‌های TopSpin 2K25 اکنون در خرده‌فروشان بزرگ از جمله آمازون، والمارت و Best Buy با سه نسخه مختلف در دسترس است. بازیکنان Xbox Series X (و Xbox One) می توانند 10 دلار در پیش‌سفارش در Walmart صرفه‌جویی کنید. این معامله در آمازون فروخته شده است، بنابراین اگر علاقه مند هستید، نباید زیاد منتظر بمانید.

شبیه‌سازی‌های تنیس از چندین ناشر مختلف اغلب منتشر می‌شد، اما این ورزش در سال‌های اخیر در فضای بازی‌های ویدیویی کمی نادیده گرفته شده است، دقیقاً مانند گلف قبل از The Golf Club (اکنون با نام تجاری PGA 2K) و اخیراً EA. ورزش به لینک ها بازگشته است.

راجر فدرر و سرنا ویلیامز ورزشکاران پوشش قهرمانی آینده هستند. شما می توانید در 48 زمین بازی کنید، در حالت MyPlayer طولانی کار کنید و از بازی چند نفره آنلاین و محلی لذت ببرید.

امیدواریم که TopSpin 2K25 بازگشت پیروزمندانه ای را برای شبیه سازی های تنیس رقم بزند. چشم انداز حالت حرفه ای تنیس در تنظیمات 2K Sports بسیار جالب به نظر می رسد. TopSpin 2K25 شامل هر چهار تورنمنت گرند اسلم است که یک امتیاز بزرگ است. در حالی که می‌توانید بازیکن خود را بسازید، همچنین می‌توانید به عنوان 24 بازیکن حرفه‌ای مختلف به زمین سخت (یا خاک رس یا چمن) بروید. 15 زمین از 48 زمین تفریحی در مکان های محبوب هستند و جان مک انرو، بزرگ تنیس، صدای خود را به حالت تمرین می دهد.

بخوانید  WoW: Dragonflight's Emerald Dream Update Arrives November 7

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه با هر نسخه از TopSpin 2K25 به دست می آورید.

جایزه پیش‌سفارش TopSpin 2K25

شرحی ارائه نشده است

همه پیش‌سفارش‌ها شامل لباس جایگزین سرنا ویلیامز، لباس جایگزین راجر فدرر، بسته شبانه ویلسون و ماژورهای شبانه است. به نظر نمی‌رسد که هیچ پاداشی برای خرده‌فروشان وجود داشته باشد، اما با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی، ممکن است تغییر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر