نحوه پیش‌سفارش Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes تا 20%

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes، جانشین معنوی سری RPG کلاسیک Suikoden، تنها چند هفته دیگر باقی مانده است. Studio Rabbit & Bear در ابتدا این بازی را در سال 2020 با یکی از سودآورترین کمپین های Kickstarter در تمام دوران معرفی کرد – و پس از چهار سال، تقریباً به اینجا رسیده است.

RPG مورد انتظار در 23 آوریل بر روی تمامی پلتفرم ها عرضه می شود، اما بازیکنان رایانه شخصی که می خواهند نسخه خود را قبل از عرضه ایمن کنند، می توانند Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes را با قیمت فقط 39.49 دلار (معمولا 50 دلار) از Fanatical پیش خرید کنند. این 20 درصد تخفیف تا زمان راه اندازی بازی موجود است.

اگرچه پیشنهاد پیش‌خرید Fanatical بهترین قیمت برای Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes برای رایانه‌های شخصی است، اما این بازی در Steam و The Epic Games Store نیز موجود است. همچنین روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه خواهد شد. با این حال، تنها پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ در خارج از ژاپن عرضه می‌شوند و هیچ‌یک از نسخه‌ها هیچ پاداشی برای پیش‌سفارش ندارند.

خوشبختانه، دریافت بازی برای گیمرهای دیجیتال آسان‌تر است، در صورتی که اعضای پلی‌استیشن پلاس نسخه‌های دیجیتال را از طریق فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌سفارش کنند، می‌توانند ۱۰ درصد در پیش‌سفارش‌های خود صرفه‌جویی کنند، در حالی که اعضای Xbox Game Pass می‌توانند بازی را در روز راه‌اندازی بازی کنند. بخشی از اشتراک آنها پیش‌سفارش نینتندو سوییچ هنوز در دسترس نیست، اما می‌توانید آن را به لیست علاقه مندی‌های eShop خود اضافه کنید تا وقتی در دسترس قرار گرفت، مطلع شوید.

همه اینها کمی گیج‌کننده است، اما برای ساده نگه داشتن همه چیز، ما تمام نسخه‌های Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes را در زیر توضیح داده‌ایم و جزئیات مربوط به تمام پاداش‌های پیش‌سفارش موجود با هر نسخه را ارائه کرده‌ایم.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom در تریلر جدید دوام سلاح و سلاح های موقت را به نمایش می گذارد

Eiyuden Chronicle: صد قهرمان جایزه پیش‌سفارش

جایزه پیش‌سفارش Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
جایزه پیش‌سفارش Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

با پیش‌سفارش Digital Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes، بسته اقلام Early Bird Pack را دریافت می‌کنید که شامل یک جایزه و لوازم جانبی است، و همچنین DLC مورد سفارشی Headquarters، که یک پرچم اضافی را اضافه می‌کند که می‌توانید در قلعه درون بازی خود نمایش دهید. اگرچه این بسته‌ها فقط به‌عنوان پاداش‌های پیش‌سفارش در PlaySation، PC و Xbox گنجانده شده‌اند، اما هر دو بسته به عنوان محتوای DLC قابل خرید پس از راه‌اندازی در همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهند بود.

با پیش‌سفارش 80 دلاری Digital Deluxe Edition به شما امکان می‌دهد تا 48 ساعت زودتر از 21 آوریل بازی کنید و بسیاری از آیتم‌های انحصاری دیگر که در زیر توضیح داده شده‌اند ارائه می‌شود.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes توسط استودیوی Rabbit & Bear ساخته شده است که توسط چندین عضو تیم توسعه اصلی Suikoden که می‌خواستند میراث سری محبوب RPG را ادامه دهند، تأسیس شده است. به این ترتیب، بسیاری از عناصر گیم پلی و داستان Eiyuden Chronicle برای طرفداران Suikoden آشنا خواهند بود، مانند بازیگران بزرگ متشکل از 100 عضو حزب قابل استخدام، سیستم مبارزه استراتژیک مبتنی بر نوبت، و فضای فانتزی پر از درگیری های سیاسی. همچنین ویژگی‌های مدرن‌شده‌ای مانند صداپیشگی و ارائه‌ای تلطیف‌شده دارد که اسپرایت‌های دوبعدی و محیط‌های سه‌بعدی باکیفیت را شبیه به سبک HD-2D Square Enix که در بازی‌هایی مانند Octopath Traveler و Live A Live دیده می‌شود، ترکیب می‌کند.

بخوانید  انتشار تریلر زمانی که بازی Evil West منتشر شد

متأسفانه، یوشیتاکا مورایاما، خالق Eiyuden Chronicle و Suikoden، در 6 فوریه در سن 54 سالگی درگذشت.

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes در تاریخ 23 آوریل برای PC، Nintendo Switch، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One عرضه می شود. در همین حال، پیش درآمد RPG اکشن اسکرول جانبی بازی، Eiyuden Chronicle: Rising، اکنون در دسترس است. در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی و اگر می‌خواهید درباره این سری جدید فوق‌العاده بیشتر بدانید، ارزش آن را دارد. در Fanatical می توانید کلید Steam را با 21 درصد تخفیف دریافت کنید. Rising در Xbox Game Pass نیز موجود است.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر