داشبورد جدید Xbox در دسترس آزمایش کنندگان قرار گرفته است

مایکروسافت نسخه آزمایشی داشبورد جدید Xbox را به Insiders ارائه کرده است.

داشبورد جدید ایکس باکس

در حالی که داشبورد جدید به عنوان یک به روز رسانی کامل رابط کاربری Xbox شناخته نمی شود، می تواند گام بزرگی در جهت نمایش بهتر تصاویر پس زمینه و آثار هنری برای هر بازی باشد. بنابراین احتمالا با استقبال خوبی از سوی گیمرهای ایکس باکس مواجه خواهد شد. لازم به ذکر است که این داشبورد جدید همچنان توسط Xbox Insiders در حال تست است و طی هفته های آینده برای تمامی کاربران کنسول عرضه خواهد شد. ممکن است تا آن زمان شاهد تغییرات بیشتری برای نسخه نهایی این داشبورد جدید باشیم.

سرانجام، مایکروسافت اعلام کرد که این تجربه Home شامل یک ویژگی کاملاً جدید مربوط به آثار هنری بازی است. در واقع، این ویژگی جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در حین حرکت بین بازی‌های مختلف، آثار هنری خاص مربوط به خود را ببینند. مشابه این ویژگی قبلاً در کنسول پلی استیشن 5 استفاده شده است.

پس از ماه ها آزمایش، مایکروسافت بالاخره از ظاهر داشبورد جدید ایکس باکس رونمایی کرد که قرار است تجربه جدیدی را در خانه به کاربران ارائه دهد. این ظاهر جدید که برای Xbox Insiders فاش شده است، دارای طرح و طراحی جدید است تا تجربه متفاوتی را به کاربران ارائه دهد. مهم ترین ویژگی داشبورد جدید چیدمان بخش ها و آیکون ها در صفحه اصلی است که در نهایت فضای بیشتری برای مشاهده تصاویر پس زمینه فراهم کرد. همچنین، تمام کاشی‌های مربوط به فعالیت‌های اخیر بازیکن کوچک شده‌اند تا در نهایت فضای کمتری روی صفحه اشغال شود.

بخوانید  مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردان 1917 و Skyfall

علاوه بر این، تغییرات دیگری در داشبورد جدید Xbox وجود دارد که برخی از آنها ظریف هستند. با توجه به تصویر فاش شده، می‌توانیم منوی جدید «دسترسی سریع» را در بالای صفحه اصلی مشاهده کنیم که شامل آیکون‌هایی برای کتابخانه، فروشگاه مایکروسافت، گیم‌پلی، جستجو و تنظیمات است. نکته مثبت این بخش مربوط به ادغام بسیار خوب آنها با تصویر پس زمینه است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.