پچ بعدی Diablo 4 بالاخره یک تب جدید Stash و موارد دیگر اضافه می کند



پچ بعدی Diablo IV به دنبال رفع برخی از مشکلاتی است که بازیکنان ARPG از زمان عرضه با آن مواجه بوده اند، از جمله مشکلات فضای موجودی بازی.

همانطور که در طول یک توسعه دهنده فاش شد مستقیم در جایی که بلیزارد قسم خورد که هرگز پچ بزرگی را منتشر نخواهد کرد که بر قدرت بازیکن تأثیر بگذارد، شبیه به‌روزرسانی بحث‌برانگیز فصل 1 بازی «دیگر هرگز»، بلیزارد همچنین اعلام کرد که یک پچ دیگر قریب‌الوقوع است. پچ 1.1.1 تعدادی پیشرفت را برای بازی به ارمغان می آورد که چندین مورد از آنها مستقیماً به یک شکایت رایج می پردازد: فضای موجودی.

در حال پخش: دیابلو IV | فصل شیطانی | تریلر بازی

در پچ 1.1.1، یک برگه ذخیره اضافی اضافه شده است تا به بازیکنان فضای بیشتری برای ذخیره اقلام و تجهیزات مهم بدهد. همراه شدن با برگه ذخیره جدید منجر به تغییر در حداکثر اندازه پشته اکسیر می شود. به زودی، بازیکنان می توانند 99 عدد از هر اکسیر را روی هم بگذارند، که به طور قابل توجهی از شلوغی فضای موجودی می کاهد. در حالی که هیچ راه حل خاصی برای اعلام وجود ندارد، بلیزارد گفت که تیم همچنین در حال بررسی مشکل بازیکنانی است که تعداد زیادی از Legendary Skins را در آینده حمل می کنند.

بلیزارد تغییرات دیگری را که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند زودتر ببینند را مشخص کرد، اگرچه همه آنها با پچ 1.1.1 ارائه نمی شوند. به نظر می رسد سرعت تراز کردن در آینده افزایش می یابد، زیرا بلیزارد بازخوردی را در مورد تراز آهسته از 50 به 100 تأیید کرده است. تراکم جمعیت در سیاهچال های Helltides و Nightmare افزایش می یابد تا کشاورزی کارآمدتر شود. این به خوبی با اعصاب‌های دشمن شارژ، انفجار و خنک‌کننده‌ای که بلیزارد قصد پیاده‌سازی آن را دارد، همراه خواهد بود. سایر تغییراتی که بازیکنان می‌توانند در فصل‌های آینده انتظار داشته باشند عبارتند از روش‌های بیشتری برای تولید آیتم‌های خاص در فصل 2 و شکل جدیدی از محتوای آخر بازی متناسب با جدول امتیازات فصل 3.

بخوانید  Gex به دلایلی بازگشته است

جزئیات بیشتر در مورد پچ 1.1.1 هفته آینده در 28 ژوئیه در دسترس خواهد بود، زمانی که بلیزارد میزبان برنامه‌نویس دیگری برای بحث در مورد تغییرات آتی است. Diablo IV Season 1 در 20 جولای آغاز شد و اولین پاس نبرد بازی را در کنار مکانیک های جدید در قالب Malignant Hearts معرفی کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر