پوستر فیلم زنبوردار; جیسون استاتهام در راه انتقام


مترو گلدوین مایر پوستر IMAX فیلم زنبوردار جیسون استاتهام را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

Metro Goldwyn Mayer IMAX پوستر The Beekeeper ساخته شده توسط دیوید آیر این پوستر را منتشر کرد جیسون استاتهام این نشان می دهد که او یک ژاکت و شلوار پوشیده و یک تفنگ در دست دارد. بیشتر پوستر سیاه و سفید است، اما نام و متن فیلم به رنگ زرد روشن است که رنگ زنبورها را تداعی می کند و اشاره ای هوشمندانه به نام فیلم دارد. فیلم زنبوردار در تاریخ 22 ژانویه 1402 (12 ژانویه 2024) اکران می شود.

پوستر فیلم زنبوردار با جیسون استاتهام

دیوید آیر، کارگردان فیلم جمع‌آور مالیات و جوخه انتحار، فیلم زنبوردار را کارگردانی کرد. کرت ویمرنویسنده Expend4bles and Salt فیلمنامه را نوشته است. در خلاصه داستان فیلم زنبوردار آمده است: زمانی که هویت آقای کلی به عنوان یک مامور سابق یک سازمان مخفی قدرتمند فاش می شود، مبارزه بی رحمانه او برای انتقام عواقب ملی دارد.

جیسون استاتهام بازیگر فیلم Meg 2: The Trench (Meg 2: Pit) امی ریور لمپمنبازیگر بلک لایت جاش هاچرسونبازیگر فیلم پنج شب در فردی، مینی خلبانبازیگر فیلم خوب ویل هانتینگ (ویل هانتینگ نابغه) فیلیسیا رشادبازیگر فیلم کرید ژرمی فرسبازیگر فیلم خانه گوچی (خانواده گوچی) بابی نادری و علی اصغر شاه آنها در فیلم زنبوردار به ایفای نقش می پردازند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انیمیشن Hit-Monkey مارول برای فصل دوم تمدید شد