مراقب اسپویلرهای GTA 6 باشید


Rockstar به طرفداران هشدار داده است که پس از انتشار یک ویدیوی GTA 6 مراقب اسپویلرهای ناخواسته در اینترنت باشند.

راک استار از طرفدارانی که مدت ها منتظر رونمایی GTA 6 بوده اند خواست تا هنگام معرفی بازی به ویدیوها و اطلاعات فاش شده ای توجه کنند که ممکن است در هنگام گشت و گذار در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی از قبل بدانند. زیرا ویدیوی کوتاهی که از محیط بازی GTA 6 گرفته شده است دست به دست بین کاربران منتقل می شود. مشخص نیست این ویدیو متعلق به تریلر معرفی بازی است یا خیر، اما شایعات حاکی از آن است که این ویدیو بخشی از فیلم خام محیط بازی در فاز قبل از آماده سازی نهایی است.

ویدیوی لو رفته از GTA 6 جزئیات خاصی از بازی را فاش نمی کند

برای کاربرانی که تمایلی به دسترسی به چنین اطلاعاتی قبل از رونمایی از Grand Theft Auto 6 ندارند، باید گفت که این ویدیو خود شامل جزئیات خاصی از بازی نیست و تنها چند ثانیه از محیط شهری بازی را نشان می دهد. با این حال، برخی از کاربران قبل از معرفی رسمی بازی، حتی از کوچکترین اسپویلرها نیز اجتناب می کنند.

تاریخ انتشار GTA 6

همانطور که گفته شد هنوز صحت این ویدئو از سوی منابع رسمی تایید یا تکذیب نشده است اما بحث هایی وجود دارد که ممکن است این ویدئو اصلا متعلق به GTA 6 نباشد و در واقع مطلبی است که در GTA 5 منتشر شده است. هنوز احتمال زیادی وجود دارد، اما Rockstar از طرفداران می خواهد که مراقب باشند.

چند روز پیش پس از شایعات و شایعات فراوان بالاخره راک استار با انتشار پستی در توییتر و اعلام زمان پخش تریلر رسمی بازی GTA 6 سکوت خود را شکست و حالا این اعلام رکوردها را شکست. توییت این شرکت تنها در 24 ساعت بیش از 1.8 میلیون لایک دریافت کرد. رقمی بی سابقه در دنیای بازی های ویدیویی.

بخوانید  جشنواره صحنه اکشن در آخرین تریلر جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

اگر منبع معتبری این ادعا را رد کرد یا شواهد قانع کننده ای مبنی بر نادرست بودن آن ارائه کرد، به شما اطلاع خواهیم داد. البته افشای چنین اطلاعاتی قبل از موردانتظارترین تریلر دنیای بازی های ویدیویی جای تعجب ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر