تریلر تد بازگشت خرس شایان ستایش شو را نشان می دهد


شبکه طاووس تریلر جدیدی از سریال کمدی تد با صدای ست مک فارلین به اشتراک گذاشته است.

پس از پخش تریلر مختصر از زمان پخش سریال تد شبکه طاووس نشان داد، در حال حاضر ست مک فارلین او در ویدیویی جدید به طرفداران این مجموعه تلویزیونی کمدی بزرگسالان خوش آمد می گوید. سریال تد این پیش درآمد دو فیلم کمدی بزرگسالان به همین نام از یونیورسال پیکچرز است. مارک والبرگ او در آن و پس از انتشار به ایفای نقش پرداخت آنها بسیار محبوب شده اند. تریلر جدید این سریال را می توانید در کانال طاووس یوتیوب تماشا کنید.

در داستان سریال تد که در سال 1993 اتفاق می افتد، اوج محبوبیت خرس عروسکی به پایان رسیده است و اکنون تد (با صداپیشگی ست مک فارلین) به همراه بهترین دوستش، 16 ساله، در فرامینگهام، ماساچوست زندگی می کند. -جان بنت پیر (با بازی مکس بورکهلدر) زندگی می کند. علاوه بر والدین جانی، متی و سوزان (با بازی اسکات گرایمز و آلانا اوبک)، بلر (جورجیا ویگهامپسر عمویش نیز با آنها زندگی می کند. تد علیرغم تأثیر کمتر مثبتش بر جانی جوان، دوستی وفادار برای او است که همیشه برای دوستی آنها هر کاری انجام می دهد.

تد و خانواده بنت در سریال تد

مک فارلین قبلاً به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و کارگردان تد روی Family Guy کار کرده بود. پل کاریگان و برد والش آنها همچنین به عنوان نویسنده و مجری این سریال فعالیت می کنند.

مک فارلین قبلاً در بیانیه خود گفته بود که او و رانندگان تد در دهه 1990 در بوستون بزرگ شده اند، جایی که وقایع سریال در آن رخ می دهد، و آنها داستان ها و خاطرات شخصی زیادی دارند که در تاریخ سریال خواهند گفت.

بخوانید  2 Free Games Are Up For Grabs At The Epic Games Store

آلانا اوبک (از سریال Euphoria)، اسکات گرایمز (از سریال The Orville) و جورجیا وینگهام (از سریال 13 Reasons Why) از جمله بازیگران حاضر در این سریال هستند. تمام 7 قسمت از سری جدید تد در تاریخ 21 ژانویه 1402 (11 ژانویه 2024) از شبکه طاووس به طرفداران ارائه می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر