جزئیات نقشه GTA 6 لو رفت


در حالی که تنها یک روز با انتشار تریلر GTA 6 فاصله داریم، ویدیوی لو رفته از این بازی سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

سرانجام پس از سال ها انتظار برای رونمایی از Grand Theft Auto 6، موردانتظارترین بازی راک استار گیمز در نسل کنونی، به ما نزدیک می شویم و هیجان طرفداران به اوج خود رسیده است. اما ویدیوی گیم پلی و جزئیات جهانی GTA 6 در آستانه تریلر معرفی بازی به بیرون درز کرد که جنجال های زیادی را به راه انداخت.

ظاهرا یکی از دوستان پسره آرون گاربوت، سرپرست تیم توسعه Rockstar North ویدیوی کوتاهی را در TikTok منتشر کرده است که محیط Grand Theft Auto 6 را نشان می دهد که البته این ویدیو به سرعت حذف شد اما کاربرانی مانند GTAVI_Countdown موفق به آپلود و پخش آن در توییتر شدند.

هشدار اسپویلر: در زیر یک ویدیو لو رفته و برخی جزئیات غیر رسمی از GTA 6 را مشاهده می کنید.

.

.

.

دانلود ویدیو آپارات

فاش کننده ویدیو همچنین برخی اطلاعات دیگر از گیم پلی بازی را زودتر از موعد به بیرون درز کرد، به طوری که نقشه بازی (که گفته می شد در Vice City مدرن تنظیم می شود) دو برابر اندازه Los Santos از GTA 5 باشد. علاوه بر این، 70 درصد از ساختمان‌های موجود در بازی به بازیکن اجازه می‌دهند تا به داخل آن برود که تغییر بزرگی نسبت به بازی‌های قبلی GTA است. این منبع در ادامه مدعی شد که این نقشه از 3 شهر بزرگ و 4 ناحیه فرعی تشکیل شده و مناطق اطراف و دریاچه بزرگی که در وسط نقشه قرار دارد از دیگر اجزای تشکیل دهنده آن است.

بخوانید  کاهش قیمت محصولات سری RTX 40 و سری RX 7000 به زیر قیمت مصوب

Rockstar احتمالاً قصد دارد GTA 6 را در پاییز 2024 منتشر کند و پس از انتشار تریلر، پیش فروش بازی را آغاز خواهد کرد.

در میان اطلاعات مهم دیگر، Rockstar قصد دارد Grand Theft Auto 6 را در پاییز 2024 منتشر کند. بنابراین انتظار می رود پس از انتشار تریلر معرفی بازی، روند پیش خرید بازی آغاز شود؛ با این حال، شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی در سال 2025 منتشر شده است.

در حالی که هیچ یک از این اطلاعات تا زمان معرفی رسمی بازی قابل تایید یا تکذیب نیست، ویدیوی درون بازی واقعی به نظر می رسد و با تصاویر لو رفته از مرحله آلفای بازی مطابقت دارد. تریلر معرفی GTA VI روز سه شنبه هفته جاری در ساعت 5:30 بعد از ظهر پخش خواهد شد. به وقت ایران

تحریریه مجله بازی یک گیمر