راهنمای کامل خرید بلیط قطار ارزان در Flytoday


در این مقاله مراحل خرید بلیط قطار در سایت “Fly Today” آموزش داده شد.

قطار یک وسیله حمل و نقل مقرون به صرفه و آسان است. مشکلاتی مانند ترافیک، اضطراب سفر با ماشین یا اتوبوس در هوای برفی و بارانی هیچ نقشی در این شیوه سفر ندارد.. سفر با قطار می تواند شما را به اعماق کوه ها ببرد و مناظری را به شما معرفی کند که شاید هرگز نتوانید در سفرهای جاده ای آن ها را تجربه کنید.. همچنین می توانید استراحت کافی داشته باشید و از خدمات قطار لذت ببرید. تهیه بلیط قطار نیز بسیار آسان است. کافیست وارد وبسایت Fly Today شوید و برای یافتن راه حل با ما همراه باشید.

چگونه بلیط قطار بخریم؟

خرید کنید اینترنت بلیط قطار تنها با چند کلیک! تهیه بلیط قطار قبلاً کمی زمان می برد. باید مدارک خود را اسکن و پرینت می کردید و به یکی از باجه ها یا آژانس های مسافرتی مراجعه می کردید.. اما Fly Today نیز قطار را به لیست محصولات و خدمات خود اضافه کرده است.

اکنون فقط تلفن همراه خود را از جیب خود بیرون بیاورید یا لپ تاپ خود را روشن کنید. مرورگر را باز کنید و Fly Today را جستجو کنید. یا در آدرس www.flytoday.ir دیدن.

در سایت Fly Today بر روی گزینه قطار که با نماد واگن قطار مشخص شده است کلیک کنید تا به صفحه خرید بلیط هدایت شوید..

در اینجا می توانید مبدا و مقصد را مشخص کنید، تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و تعداد بلیط ها را وارد کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید تا نتایج را طبق درخواست خود مشاهده کنید.. لطفاً توجه داشته باشید که می توانید مشخص کنید که آیا به محفظه بسته یا حمل و نقل خودرو نیاز دارید یا خیر تا نتایج مربوطه برای شما نمایش داده شود..

بخوانید  Pokemon Sleep اکنون در ایالات متحده موجود است، بنابراین لباس خواب مورد علاقه خود را بپوشید

سپس با کلیک بر روی گزینه جزئیات و خرید بلیط مورد نظر می توانید اطلاعات تکمیلی درباره اطلاعات قطار، قوانین استرداد وجه و جریمه ها، ایستگاه هایی که قرار است بازدید کنید و جزئیات قیمت را مشاهده کنید..

با کلیک بر روی گزینه ادامه و خرید، لازم است اطلاعات خریدار و شخصی که قرار است بلیط به نام او صادر شود را وارد کنید..

همچنین می توانید خدمات اضافی مانند وعده های غذایی را از قبل رزرو کنید و هزینه آنها را با بلیط خود پرداخت کنید..

در نهایت اگر کد تخفیف یا کارت حمل و نقل دارید وارد کنید و مبلغ بلیط را بپردازید تا بلیط در اختیار شما قرار گیرد..

قابلیت تاریخ سفر کامل

گاهی ممکن است ظرفیت همه قطارها در تاریخی که قصد سفر دارید پر شود.. در این صورت می توانید تاریخ مورد نظر را برای خرید بلیط جستجو کرده و سپس بر روی گزینه کلیک کنید در صورت موجود بودن به من اطلاع دهید را کلیک کنید. در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید. اگر مسافری سفر خود را کنسل کرد و مبلغ بلیط خود را پس داد، ایمیلی دریافت خواهید کرد تا بتوانید بلیط خود را پس بگیرید..

در صورتی که قبلا در Fly Today ثبت نام کرده اید، با فعال کردن این گزینه پیامکی برای شما ارسال می شود..

در صورتی که تاریخ مورد نظر پر باشد، در بالای صفحه می توانید اولین بلیط خالی نزدیک به تاریخ سفر خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی گزینه نمایش بلیط قطار به صفحه بلیط های موجود هدایت می شوید..

بخوانید  Shuhei Yoshida: Final Fantasy و Dragon Quest اولین کنسول پلی استیشن را نجات دادند

قیمت ها را مقایسه و بررسی کنید

یکی از پارامترهای مهم برای هر مسافر بررسی قیمت است.. اگر نیازی به سفر در تاریخ خاصی ندارید، می توانید قیمت بلیط را برای تاریخ های مختلف بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید..

در صفحه Check Available Tickets گزینه ای به نام Price Warning وجود دارد.. با فعال کردن این گزینه می توانید مشخص کنید که آخرین تغییرات قیمت از طریق ایمیل یا پیامک به سیم کارت شما ارسال شود..

2 گزینه نیز با عناوین تقویم قیمت و روند قیمت در دسترس شما است..

به لطف گزینه تقویم قیمت و تحول قیمت می توانید قیمت کمترین بلیط قطار را با توجه به تاریخ ببینید و تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید تا بلیط ها برای شما نمایش داده شود..

فیلترهای خرید بلیط

پس از تعیین تاریخ، تعداد مسافران، مبدا و مقصد، می‌توانید جستجوی خود را بر اساس پارامترهای دیگری که برایتان مهم است سفارشی کنید..

به عنوان مثال، می توانید یک محدوده قیمت برای بلیط انتخاب کنید. یا شماره قطار مورد نظر را جستجو کنید. همچنین می توانید بلیط ها را بر اساس زمان حرکت یا زمان رسیدن جستجو کنید..

اگر نوع قطار اتوبوسی یا کوپه 4 یا 6 نفره است، می توانید آن را مشخص کنید.. فیلترهای دیگری که می توانید برای جستجوی بلیط اعمال کنید عبارتند از شرکت قطار، امکانات قطار و نوع محل برگزاری..

همچنین می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس کمترین قیمت یا زودترین زمان حرکت مرتب کنید..

سریع، آسان و ایمن سفر کنید

فرآیند خرید بلیط قطار در Flytoday بسیار ساده و هوشمندانه است. در صورت نیاز به کمک می توانید خیلی سریع از طریق تیکت یا تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق قسمت پرسش و پاسخ پاسخ سوال خود را بیابید.. در فلای تودی علاوه بر خرید بلیط، می توانید با خرید بیمه مسافرتی راحت و ایمن سفر کنید. سفر به قصر.

بخوانید  بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس | از وارزون 2 تا هیلو اینفینیت

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر