بسته الحاقی داستان Mortal Kombat 1 تایید شد


اد بون در جریان رویداد CCXP 23 اعلام کرد که طرفداران باید منتظر یک بسته الحاقی داستانی برای Mortal Kombat 1 باشند.

با وجود اینکه پولی شدن Mortal Kombat 1 مورد انتقاد گسترده بازیکنان قرار گرفت، اما بخش داستانی این بازی مبارزه ای با استقبال خوبی مواجه شد. حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، این را فهمیدیم اد بونیکی از بنیانگذاران استودیو NetherRealm ساخت بسته الحاقی داستانی برای Mortal Kombat 1 را تایید کرده است.

اد بون در جریان Comic Con Experience به مجله برزیلی Omelete گفت: «همانطور که با Mortal Kombat 11 انجام دادیم، داستان را با قسمت دوم گسترش خواهیم داد و سپس یک شگفتی بزرگ خواهیم داشت. سازنده Mortal Kombat تایید کرده است که به پشتیبانی از MK1 برای سال‌ها و پس از نسخه قبلی ادامه خواهد داد.

قسمت دوم Mortal Kombat 11 به عنوان یک بسته الحاقی به نام Aftermath در دسترس بازیکنان قرار گرفت که اتفاقات داستانی بازی اصلی را دنبال می کرد. این بسته الحاقی چندین شخصیت محبوب از سری Mortal Kombat را بازگرداند و زمینه را برای بسیاری از رویدادهای مهم در Mortal Kombat 1 آماده کرد. در حال حاضر، مشخص نیست که بسته الحاقی داستان Reboot Mortal Kombat چه زمانی از راه می‌رسد و سورپرایز بزرگ چه خواهد بود. استودیو Netherworld

بازی Mortal Kombat 1 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است Netherworld اخیرا تایید کرد که جنگنده بعدی Mortal Kombat 1، Quan-Chi، در 21 دسامبر وارد بازار خواهد شد. در حالی که Chameleon، جنگنده بعدی در ژانویه 2024 منتشر خواهد شد.

بخوانید  آخرین آمار فروش بازی‌های نینتندو سوییچ فروش Bayonetta 3 از یک میلیون نسخه فراتر رفت
تحریریه مجله بازی یک گیمر