انیمیشن Hit-Monkey مارول برای فصل دوم تمدید شد

انیمیشن Hit-Monkey

اتفاقات فصل دوم سریال Hit-Monkey در نیویورک رخ می دهد و داستان برایس و میمون را ادامه می دهد. Hit-Monkey داستان یک میمون قاتل را دنبال می کند که به دنبال انتقام از یک باند جنایتکار ژاپنی است. شخصیت Hit Monkey توسط Daniel Way و Dalibor Talajic ساخته شده است و ما برای اولین بار در اولین شماره از کمیک Hit-Monkey که در سال 2010 منتشر شد، شاهد معرفی این شخصیت بودیم.

جاش گوردون و ویل اسپیک مسئولیت ساخت انیمیشن Hit-Monkey را بر عهده دارند و برای فصل دوم این مجموعه انیمیشن بزرگسالان بازگشته اند. برخلاف فصل اول انیمیشن Hit Monkey که توسط بخش Marvel TV تولید شده است، فصل دوم این انیمیشن قرار است توسط استودیوی انیمیشن قرن بیستم، سازنده انیمیشن Solar Opposites و Futurama ساخته و پخش شود. هولو.

Fred Tatassiur در نقش Hit-Monkey و Jason Sudeikis در نقش Bryce، معلم و مربی هیت-میمون که اکنون مرده است و مربی میمون قاتل به عنوان یک روح است، در Hit-Monkey در کنار Olivia Munn در نقش آکیکو بازگشته اند. ، او به عنوان بزرگسال تایید شد. علاوه بر این، لزلی جونز به عنوان صداپیشه جدید برای فصل دوم سریال Hit Monkey اضافه شده است، اما اطلاعاتی در مورد نقش او در دسترس نیست.

فصل اول انیمیشن Hit-Monkey که جدیدترین انیمیشن و سریال تولید شده توسط مارول تی وی می باشد در سال 2021 در Hulu منتشر شد و این انیمیشن بزرگسال توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را دریافت کند. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن میمون موفق برای فصلی دیگر بازخواهد گشت. Hulu اعلام کرده است که Hit-Monkey برای فصل دوم تمدید شده است تا طرفداران را شگفت زده کند. پیش از این، بسیاری معتقد بودند که پرونده این انیمیشن با پخش فصل اول بسته خواهد شد.

بخوانید  تصاویر جدید و لیست کامل خودروهای منتشر شده برای Forza Horizon 5: Rally Adventure

در یک اتفاق غافلگیرکننده، شبکه Hulu از تمدید بازی Hit-Monkey از دنیای مارول برای فصل دوم خبر داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر