پایان تکان دهنده Fast X و صحنه پس از اعتبار توضیح داده شد

همانطور که گفته شد، Cipher در پایان Fast X یک کارت وحشی عجیب باقی می‌ماند. او زمانی به‌عنوان یک بد بزرگ در این مجموعه دیده می‌شد، اما به نظر می‌رسد که دانته اکنون این نقش را بازی می‌کند. آیا Cipher می تواند به #خانواده بپیوندد؟ هرگز نگو هرگز.

صحنه میانی فیلم Fast X توضیح داد: آیا می توانید بوی مامور هابز را حس کنید؟

با توجه به اینکه Fast & Furious بزرگترین فرنچایزی است که او با آن ارتباط داشته است، نتیجه این است که جانسون اکنون، در طول این رکود کوچک برای او، بازخواهد گشت. و با توجه به این واقعیت که دام به سختی صحنه‌هایی با هیچ یک از بازیگران طولانی‌مدت خود در Fast X دارد، جانسون ممکن است حتی مجبور نباشد مشکل خود را با دیزل برای اجرای آن حل کند. آنها فقط می توانند، هر دو در دو فیلم بعدی حضور داشته باشند و هرگز یکدیگر را نبینند یا با هم صحبت نکنند.

اگر از من بپرسید، تج، رومن، هان و رمزی به وضوح نمرده اند – کشتن آنها بدون دلیل در صحنه ای که ظاهراً هیچ شانسی برای مشارکت در آن نداشتند بسیار وحشتناک خواهد بود. از طرف دیگر، یعقوب در واقع به نظر می رسد که رفته است. پس از آن، ما قبلاً شاهد بودیم که شخصیت‌هایی از انفجار ماشین جان سالم به در برده‌اند، پس هرگز نگویید هرگز.

سپس مرد کلاه و ماسک خود را برمی دارد و دواین «راک» جانسون را آشکار می کند. او دانته را “سومبیچ” می نامد و ما برای آخرین بار سیاه می شویم. مامور هابز رسما بازگشته است.

هشدار: این مقاله با اسپویلرهای اصلی Fast X پر خواهد شد.

یا به نظر می رسد، تا حدود 30 ثانیه بعد، زمانی که دانته آنها را در یک رگبار به دام می اندازد و ادعا می کند که ایندر واقع نقشه واقعی او بود. دقیقا در همین لحظه است که رومن، تج، هان و رمزی به دلایل نامشخص بر فراز سد پرواز می کنند – و دانته از ایمز، رئیس جدید آژانس می خواهد که آنها را با موشک ساقط کند. و هواپیما سقوط می کند. و منفجر می شود، ظاهراً با این چهار پایه اصلی فرنچایز در داخل.

بخوانید  استیون ین همچنان می خواهد در دنیای سینمایی مارول بازی کند

یک صحنه جایزه وجود دارد که در نیمه راه از تیتراژ می آید. ما مردی را با تجهیزات تاکتیکی کامل به سبک Call of Duty می‌بینیم که صورتش پوشانده شده است که در یک اتاق بزرگ، خزنده و آشکارا شیطانی حرکت می‌کند که کاملاً یادآور زمانی است که Dom در اوایل فیلم «تخته بینایی» دانته را پیدا کرد. مثل آن صحنه قبلی تلفنی زنگ می زند و مرد آن را برمی دارد. این دانته است، و به این مرد همان تهدیدی را می کند که “تو مسئول مرگ پدرم بودی و حالا من به دنبال تو می آیم” که او به دیگران زده بود.

Fast X به چهار خط داستانی اصلی برای همه به جز پنج دقیقه اول یا بیشتر تقسیم می شود. دام به برزیل سفر می کند تا بفهمد معامله با شرور جدید دانته چیست. لتی (میشل رودریگز) در یک زندان سیاه‌پوست محبوس است و برای فرار باید با سیفر (شارلیز ترون) متحد شود. جاکوب (جان سینا) با پسر دام، برایان به سفر می رود. رومن، تج، هان و رمزی (تایرس گیبسون، لوداکریس، سونگ کانگ و ناتالی امانوئل) چرخ‌های خود را می‌چرخانند تا فیلم هدفی برای وجودشان داشته باشد. یا وجود نداشتن؟

پایان سریع X توضیح داده شد

این cliffhanger شماره یک است.

پس واقعاً چه کسی در پایان Fast X مرد؟

دام و برایان کوچولو زنده می مانند، اما دانته آخرین ترفند خود را فاش می کند: خودش سد را منفجر می کند، در حالی که دام و برایان کوچولو در پایه آن ایستاده اند. به رنگ مشکی برش دهید.

در همین حال، دانته دارای دو سکوی بزرگ انتقال گاز در دو انتهای سد است که مستقیماً به ماشین Dom منتهی می شود. دام، طبیعتاً، پدال را روی فلز می گذارد و در حالی که کامیون ها پشت سر او منفجر می شوند، جلوی سد راه می رود – یک ضربه تند و تیز پولی که در تریلرهای فیلم می گذارند.

بخوانید  معرفی دشمنان و باس های جدید در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty

زمانی که جانسون یکی از بازیگران اصلی این سریال بود، با وین دیزل درگیری شدیدی داشت که منجر به ترک سریال اصلی برای اسپین آف Hobbs & Shaw با بازی جیسون استاتهام شد. اما تا آنجا که همه می دانند، هابز و شاو به پایان رسیده است، و جانسون اکنون از شکست عظیم بلک آدام و تلاش ناموفق خود برای تبدیل شدن به یک بازیکن قدرتمند در دی سی بیرون می آید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سوال دو سال آینده این خواهد بود که قهرمانان ما چگونه از این آشفتگی خارج خواهند شد. حدس بزنید معلوم می شود که آن چهار نفر در حال انجام نوعی اشتباه در مسیر هواپیما بودند، و برای نجات دام و برایان کوچولو در سبک 11 اینچی اوشن نقش مهمی ایفا می کنند، در واقع، آنها قبلاً دزدی را ده دقیقه پیش انجام داده اند. یک پیچ و تاب است، زیرا حضور آنها در این بخش در حال حاضر معنایی ندارد.

دیگر Fast X cliffhanger: Gal Gadot بازگشته است

Fast X به عنوان پایانی برای سری اصلی Fast & Furious برنامه ریزی شده بود، سپس آن پایان به یک دو قسمت تبدیل شد و اکنون Fast X به طور بالقوه به یک سه گانه تبدیل شده است. این طرح در حال تکامل به وضوح تأثیر زیادی بر نتیجه گیری خود Fast X یا عدم وجود آن داشت – با چند صخره بزرگ به پایان می رسد.

به نوعی فیلم بعد از آن تمام نشده بود. درعوض، با لتی و سایفر آشنا شدیم، کسانی که برای چیزی شبیه به نیمی از فیلم روی پرده نرفته بودند. آنها از زندان محل سیاه خود در قطب جنوب خارج می شوند و در طبیعت با زیردریایی مواجه می شوند که از یخ بیرون می آید و ظاهراً آنجاست تا آنها را بگیرد و یادآور زیردریایی هسته ای است که Cipher سعی کرد در F8 بدزدد. دریچه زیردریایی باز می شود و جیزل (گال گدوت) بیرون می آید که چهار فیلم پیش فکر می کردیم مرده است. برش سیاه (دوباره).

بخوانید  آخرین پچ Overwatch 2 به تعویق افتاد و Mei غیرقابل پخش شد

پاسخ به هر یک از این سوالات معمولا “نه” است. شرط بهتر این است که مانند هان، ژیزل برای آژانس کار می کند – و به طور خاص برای خانم کوچک هیچ کس اثر بری لارسون. در F9 آنها هان را با ادعای اینکه او به یک ماموریت مخفی برای مستر هیچکس رفته است بازگرداندند، و بنابراین ساده ترین توضیح در اینجا این است که Gisele همان داستان جدید را دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که با وجود اینکه همه فکر می کردند هان و ژیزل مرده اند، آنها در واقع کارهای مخفی دولتی را با هم برای آژانس انجام می دادند.

با پخش تیتراژ فیلم Fast X، جاکوب و لیتل برایان موفق می شوند با Dom ملاقات کنند. از طریق یک سری از ترفندهای سرگرم کننده فیلم اکشن، برایان کوچولو خود را در ماشین دانته می بیند و یاکوب خود را قربانی می کند (و “ماشین تفنگ” خود را که مملو از نسخه های انفجاری است) برای از بین بردن گروهی از دشمنان به منظور اینکه Dom بتواند روی دانته عمل کند. دام به او نزدیک می شود و برایان کوچولو از ماشین دانته به سمت ماشین دام می پرد در حالی که دو دونات در وسط یک بزرگراه دور یکدیگر در یک شاهکار فوق العاده دراماتیک که هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند. دام و برایان کوچولو در غروب آفتاب می روند.

سخت است بدانیم در مورد این صحنه چه فکری کنیم. آیا Gisele اکنون برای Cipher کار می کند؟ اگر چنین است، آیا این بدان معناست که Cipher واقعاً شیطانی نیست؟ آیا او مخفیانه الینا را زنده نگه داشته و در جایی نیز مخفی کرده است؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر