آخرین پچ Overwatch 2 به تعویق افتاد و Mei غیرقابل پخش شد

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

این وصله که اکنون دو روز بعد در هفدهم ارائه می‌شود، شامل «تغییرات موجودی آتی، رفع اشکال‌ها، از جمله مواردی که بر Mei تأثیر می‌گذارند، و به‌روزرسانی‌های محتوای اصلی» خواهد بود. بلیزارد هشدار داد که این تأخیر روی برخی دیگر از ویژگی‌ها، از جمله «تحویل مشوق‌های بیننده لیگ Overwatch و مزایای مسابقات پس از فصل در دوره 30 اکتبر تا 4 نوامبر، و همچنین لوازم آرایشی چرخشی در فروشگاه Overwatch League» تأثیر خواهد گذاشت.

بخوانید  Call Of Duty: MW3 Preseason Content -- Everything Announced So Far

Mei اولین شخصیتی نیست که در Overwatch 2 به دلیل باگ‌های شکستن بازی غیرفعال می‌شود، Torbjorn و Bastion نیز برای مدت کوتاهی از لیست حذف شده‌اند و مشکلات برطرف شده‌اند. هر دو شخصیت در 25 اکتبر به بازی بازگشتند.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Mei در پایان اکتبر به طور موقت از بازی حذف شد، به دلیل یک باگ که توانایی Ice Wall را تحت تاثیر قرار داد. در حالی که قرار بود این مشکل در یک پچ در 15 نوامبر برطرف شود، بلیزارد اکنون پچ تاخیریبه دلیل کار اضافی مورد نیاز برای “رفع یک مسئله مهم”.

سایر محتوای درون بازی، از جمله بازنشانی چالش‌های روزانه و هفتگی و به‌روزرسانی استاندارد فروشگاه، طبق برنامه‌ریزی ادامه خواهند یافت.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

در حال پخش: بررسی ویدیویی Overwatch 2

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

قهرمان کلاسیک Overwatch Mei بیش از دو هفته است که در Overwatch 2 غیرقابل بازی است و بلیزارد به تازگی اعلام کرده است که چند روز دیگر طول می کشد تا باگ هایی که این شخصیت را آزار می دهد برطرف کند. وصله ای که Mei را به بازی باز می گرداند اکنون برای پنجشنبه 17 نوامبر در ساعت 11:00 صبح PST برنامه ریزی شده است.

بخوانید  مبارزه با نکرومورف‌ها در نخستین تریلر گیم پلی Dead Space Remake

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.