انتشار رایگان بازی Death Stranding در فروشگاه Epic Games

بازی مترو: آخرین نور به مدت یک هفته به صورت رایگان برای کاربران Steam در دسترس است. شرکت 4یک بازی این پیشنهاد ویژه به مناسبت دهمین سالگرد انتشار این تیرانداز پسا آخرالزمانی ارائه شده است.

فروشگاه Epic Games Mega Sale 2023 را راه اندازی کرده است و تا 25 ژوئن (15 ژوئن) بسیاری از بازی ها با 75٪ تخفیف در فروش هستند. در طی این حراج، این فروشگاه کوپن تخفیف 25 درصدی برای خرید آثار بالای 14.99 دلار در اختیار کاربران قرار داد. بازیکنان با هر خرید یک کوپن تخفیف 25 درصدی اضافی دریافت خواهند کرد. جدای از این موارد، طرح Epic Rewards نیز در اختیار کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفته است که با هر خرید 5 درصد از کل هزینه را تعلق می گیرد تا در خریدهای بعدی استفاده شود.

از جدیدترین اخبار بازی مطلع می شویم که فروشگاه Epic Games بازی Death Stranding اولین محصول استودیو کوجیما پروداکشنز را به صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده است. این بازی که در کریسمس سال گذشته به مدت 24 ساعت در دسترس بازیکنان بود، تا 4 ژوئن (25 اردیبهشت) رایگان خواهد بود و پس از آن تاریخ با یک بازی معمایی دیگر که هنوز فاش نشده است، جایگزین خواهد شد.

از زمان راه‌اندازی در دسامبر ۲۰۱۸، فروشگاه اپیک گیمز بازی‌های رایگان زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. سال گذشته، این فروشگاه 99 بازی رایگان با ارزش کل 2240 دلار به بازیکنان هدیه داد. البته در سال 2021 در مجموع 89 بازی رایگان به ارزش 2120 دلار در اختیار کاربران قرار گرفت. Epic می گوید بازیکنان در سال گذشته بیش از 700 میلیون بازی رایگان به حساب خود اضافه کردند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم طرح خانواده

کاربران رایانه های شخصی می توانند بازی Death Stranding را برای مدت محدودی به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند.