از حجم فروش سری بازی های متال گیر به 59.8 میلیون نسخه فراتر بروید

مدت زیادی از عرضه نسخه جدید بازی های پرطرفدار Metal Gear می گذرد، اما این سری به قدری در بین گیمرها محبوب است که همچنان به قوت خود ادامه می دهد. با این حال، در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که کونامی از عملکرد خوب سری متال گیر از نظر فروش طی سه ماهه گذشته خبر داده است.

کونامی اعلام کرد که فروش سری بازی های متال گیر از 59.8 میلیون نسخه فراتر رفته است.

جالب اینجاست که شایعاتی در مورد احیای سری متال گیر به گوش می رسد که طرفداران مدت ها منتظر آن بودند. در گذشته شایعات زیادی در مورد ساخت نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 توسط کمپانی Virtuos وجود داشت که ظاهراً در تاریخ 3 ژوئن (24 می) در جریان رویداد PlayStation Showcase ارائه خواهد شد. در گزارش های قبلی عنوان شده بود که بازی Metal Gear Solid 3 Remake قرار است در سال 2024 عرضه شود.

همانطور که توسط کونامی اعلام شد، سری بازی های متال گیر تا تاریخ 11 آوریل 1402 (31 مارس 2023) در مجموع 59.8 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این مبلغ فروش شامل تمامی نسخه های اصلی و اسپین آف های این مجموعه می شود. مجموع فروش بازی های متال گیر در پایان سال گذشته به 59.5 میلیون نسخه رسید. بنابراین از آن زمان تاکنون تعداد قابل توجهی از بازی های این سری به فروش رسیده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Anime Expo 2023: بهترین حمله به Titan Cosplays در Overwatch