معرفی دشمنان و باس های جدید در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty


استودیوی تیم نینجا در تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty دشمنان و باس های جدیدی را به نمایش گذاشت.

در استریم جدید Xbox Direct، استودیو Team Ninja تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی اکشن Wo Long: Fallen Dynasty منتشر کرده است. در این تریلر، بازیکنان در حال نبرد با دشمنان و باس های مختلف دیده می شوند که منجر به صحنه های اکشن بسیار شگفت انگیزی شد. همراه با تریلر، ناشر Koi Tecmo نسخه راه اندازی Steelbook بازی را معرفی کرد که شامل بازی پایه، یک Steelbook Collector’s Case با Crowns of Zhurong و Gonggong به عنوان محتوای جایزه است.

همچنین Koi Tecmo نسخه دیجیتال لوکس بازی را معرفی کرد که شامل بازی پایه، کتاب هنر دیجیتال، موسیقی متن و سیزن پس شامل سه بسته الحاقی خواهد بود. خریداران این بیلد می توانند زره Qinglong را به عنوان جایزه دریافت کنند.

سه بسته الحاقی Wo Long: Fallen Dynasty شامل Battle of Zhongyuan برای ژوئن 2023، Conqueror of Jiangdong برای سپتامبر 2023 و Upheaval in Jingxiang برای دسامبر 2023 است. طبق گفته Kui Tecmo، کسانی که زودتر بازی را خریداری کنند، زره Baihu را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. پیش خرید دیجیتالی بازی شامل زره Zhuque نیز به عنوان جایزه خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس 1401) بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی در روز اول انتشار بر روی سرویس Game Pass منتشر خواهد شد.

بخوانید  Game Pass Core به زودی سه بازی دیگر را اضافه می کند، آنها را اینجا ببینید

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر