هوگو ویوینگ، جونا اسکنلان و روث بردلی به فصل چهارم Slow Horses پیوستند.

See-Saw Films Slow Horses را برای Apple TV Plus تولید می کند. ویل اسمیثنویسنده سریال Veep (معاون رئیس) وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال و جاهای دیگر را بر عهده دارد جیمی لارانسون و هاکان کاستا او به عنوان تهیه کننده اجرایی 60Forty Films کار می کند. در حال کنسرو کردن است، امیل شرمن، داگلاس اوربانسکی، گیل موتورکسویل اسمیث جین رابرتسون و گراهام یوست از دیگر عوامل اجرایی سریال نیز هستند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم هوگو ویوینگبازیگر ارباب حلقه ها جوناس اسکنلانبازیگر یادداشت هایی در مورد یک رسوایی (یادداشت هایی در مورد یک رسوایی) روث بردلیبازیگر سریال گناه تام بروکمجری که در Empire of Light و جیمز کالیسبازیگر Battlestar Galactica به فصل چهارم سریال Slow Horses پیوست.

فیلمبرداری فصل چهارم این سریال جاسوسی محبوب در لندن در حال انجام است. آدام رندالکارگردان فیلم I See You در راس فصل 4 اسب های کند است. کریستین اسکات توماس، جک لودن، ساسکیا ریوز، روزالیند الیزار، کریستوفر چانگ، فردی فاکس، کریس ریلی، ساموئل وست، سوفی اوکوندا، امی فیون ادواردز، کادیف کیروان و جاناتان پرایس آنها همچنین برای ایفای نقش در فصل 4 بازخواهند گشت.

پیش از شروع فصل دوم اسب های آهسته، اپل تی وی پلاس به ساخت فصل های 3 و 4 چراغ سبز نشان داده است. فصل دوم سریال اسب های آرام در دسامبر 2022 پخش می شود و فصل های سوم و چهارم نیز پخش خواهد شد. متوالی فیلمبرداری شود این سریال داستان اعضای سازمان جاسوسی Slough House را روایت می کند که در آنجا ماموران خرابکار توسط MI5 فرستاده می شوند. گری اولدمن نقش جکسون لمب، رهبر متفکر و ناامید گروه را بازی می کند.

بخوانید  تریلر بتا Crash and Coco in the Crash Team Rumble
هوگو ویوینگ، جونا اسکنلان، روث بردلی، تام بروک و جیمز کالیس در فصل چهارم سریال جاسوسی Slow Horses به گری اولدمن پیوستند.