رونمایی از Trine 5: A Clockwork Conspiracy با تریلر جذاب

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

استودیو Frozenbyte تریلر جدیدی از بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy رونمایی کرد.

دانلود فیلم آپارات

چند سالی از انتشار بازی Trine 4: The Nightmare Prince می گذرد و حالا اگر از طرفداران این سری فانتزی و پلتفرم هستید و می خواهید ماجراجویی جدیدی را با سه قهرمان داستان تجربه کنید، استودیو Frozenbyte خبر خوبی برای شما دارد. .

Trine 5: A Clockwork Conspiracy یک پلتفرم 2.5 بعدی است که تجربه همکاری محلی و آنلاین را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، بازیکنان در صورت تمایل می توانند آن را به صورت تک نفره تجربه کنند. از جمله موارد جدید این نسخه می توان به سیستم کفایت سختی مبارزه و معمایی با مهارت بازیکنان، مکانیک های مبارزه جدید، سیستم پیشرفت جدید و مهارت های انحصاری برای هر شخصیت و … اشاره کرد. استودیوی Frozenbyte علاوه بر این، به بازیکنان وعده باس فایت های شدید و مکانیک های شخصی سازی شخصیت را می دهد.

Trine 5: A Clockwork Conspiracy قرار است تابستان امسال برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

این سازنده به تازگی با انتشار تریلر از انتشار بعدی این مجموعه با نام Trine 5: A Clockwork Conspiracy خبر داده است. این بازی که توسط THQ Nordic منتشر خواهد شد، بازگویی جدیدی از ماجراهای آمادئوس جادوگر، زویا دزد و پونتئوس شوالیه را به نمایش می گذارد. طبق گفته سازنده، Trine 5 عمیق ترین داستان، زیباترین طراحی بصری و حماسی ترین ماجراجویی و مبارزه را در این سری تا به امروز خواهد داشت. همچنین بازیکنان می توانند انتظار مراحل، پازل ها و مبارزات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی داشته باشند.

بخوانید  انتظار داشته باشید که Dying Light 2 از کراس پلی پشتیبانی کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر