انتظار داشته باشید که Dying Light 2 از کراس پلی پشتیبانی کند

کارگردان سری بازی Dying Light در مصاحبه ای اعلام کرد که همچنان امکان کراس پلی در قسمت دوم این مجموعه وجود دارد.

اگرچه هدف Dying Light 2 ارائه یک تجربه تک نفره است، اما به دو بازیکن اجازه می دهد تا آن را با هم تجربه کنند. برجسته ترین حالت چند نفره در این اکشن RPG را می توان حالت چهار نفره co-op دانست. در زمان عرضه Dying Light 2 در سال 2022، Techland اعلام کرد که در زمان عرضه از بازی متقابل پشتیبانی نخواهد کرد و ممکن است در آینده به آن اضافه شود. حالا دو سال بعد، طرفداران هنوز مطمئن نیستند که آیا این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد یا خیر.

تایمان اسمیکتالاکارگردان سری بازی‌های Dying Light در مصاحبه‌ای با MP1st اظهار داشت که تیم سازنده همچنان در حال بررسی امکان پشتیبانی بازی از کراس پلی است، اما این ویژگی اولویت اصلی Tekland نیست. زیرا این استودیو قصد دارد منابع خود را صرف افزودن ویژگی های جدید به قسمت های ارزشمند این اثر کند.

او گفت: “افزودن این ویژگی به بازی هنوز یک گزینه روی میز است، اما موضوع مدیریت اولویت ها، منابع و ارزش واقعی ویژگی های مختلف است.” این رویا هنوز وجود دارد!”

Dying Light 2 در زمان انتشار از همکاری بین نسلی پشتیبانی نمی کرد، اما بالاخره استودیو Techland این ویژگی را به بازی اضافه کرد. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که همین اتفاق برای ویژگی cross-play نیز بیفتد. آخرین آپدیت Dying Light 2 اسلحه های گرم و محتوای جدیدی را به بازی اضافه کرد. بسته الحاقی پولی بعدی بازی نیز قرار است در سال جاری منتشر شود.

بخوانید  GOG Spring Sale Features Cyberpunk 2077, Baldur's Gate 3, And More Hit Games

Dying Light 2 Stay Human هم‌اکنون در سری Xbox در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر