تریلر بتا Crash and Coco in the Crash Team Rumble

ماه گذشته، Activision و Toys for Bob تایید کردند که یک بتای خصوصی از اسپین آف بازی Crash Team Rumble در ماه آوریل برگزار خواهد شد. نسخه بتا برای بازیکنانی که بازی را از 31 آوریل تا 3 می (20 تا 24 آوریل) پیش خرید کرده اند در دسترس خواهد بود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Crash Team Rumble برای نمایش محتوای بتا منتشر کرده است.

اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Crash Team Rumble منتشر کرده است تا گیمرها را برای بتا هیجان زده کند.

بتای خصوصی Crash Team Rumble به بازیکنان این امکان را می دهد که هر پنج شخصیت کراش، کوکو، دکتر نئو کورتکس، تاونا و دینگودیل را در مسابقات 4 در 4 (چهار نفره در مقابل چهار نفره) تجربه کنند که هر کدام دارای توانایی ها و نقش های منحصر به فردی هستند. سه نقشه به نام‌های Tiki Towers، Calamity Canyon و Just Beachy نیز در نسخه بتا در دسترس خواهند بود که می‌توانید در تریلر جدید Rumble Team Crash مشاهده کنید.

در گذشته، Activision تایید کرده بود که Crash Team Rumble بتای شامل لابی های عمومی و مسابقات خصوصی خواهد بود. این بازی در تاریخ 30 خرداد بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S، Xbox One و PC برنامه ریزی شده است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Whistleblower ها به تاریخ انتشار بازی Redfall اشاره می کنند