انتشار نسخه بتا روز قبل قبل از انتشار کامل تایید شد

بسیاری از افراد علاقه مند به MMO و بازی آخرالزمانی The Day Before کنجکاو هستند تا جزئیات بیشتری در مورد آن به دست آورند. در گذشته ای نه چندان دور، تاخیرهای زیاد در زمان انتشار و تاخیر سازندگان در انتشار تریلر گیم پلی بازی، بازیکنان را نسبت به واقعیت این پروژه شک کرد. از طرفی مشکلی که باعث ایجاد اختلاف بر سر علامت تجاری این بازی و استفاده از نام مشترک با نرم افزار تقویم شد، باعث شد استودیو Fantastic تاریخ انتشار The Day Before را به نوامبر آینده موکول کند. با این حال، سازندگان برای بهبود وضعیت اسفناک، سرانجام تریلر گیم پلی بازی ترسناک بقا خود را به اشتراک گذاشتند.

همانطور که استودیو Fantastic اعلام کرده است، قبل از انتشار کامل The Day Before، یک تست بتا برای بازیکنان برگزار خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اکنون وب‌سایت PCGamesN گزارش داده است که اخیراً یکی از مدیران رسمی استودیوی Fantastic در Discord، The Day Before، برنامه سازندگان برای برگزاری یک آزمایش بتا قبل از انتشار کامل بازی را تایید کرده است. یک تست بتا برای بازی انجام خواهد شد.این به بازیکنان فرصتی می دهد تا روز قبل از انتشار را تجربه کنند و بازخورد ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد که می توانیم از آنها برای بهبود نسخه نهایی استفاده کنیم.

با این حال، هنوز سوالات زیادی در مورد زمان و نحوه اجرای این آزمایش بتا در ذهن طرفداران The Day Before وجود خواهد داشت که سازندگان باید در آینده به آنها پاسخ دهند. بازی The Day Before قرار است در تاریخ 19 نوامبر (10 آبان) سال جاری برای پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

بخوانید  معرفی Inside سری شماره 9 اوج نبوغ و خلاقیت در نیم ساعت
تحریریه مجله بازی یک گیمر