مروری بر بازی Blasphemous 2 برای کامپیوتر و کنسول ها

Blasphemous، دنباله‌ای برای Metroidvania، با تریلر جدیدی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ معرفی شد.

دانلود فیلم آپارات

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که تیم 17 و استودیو The Game Kitchen از ادامه بازی Metroidvania Blasphemous با تریلر جدیدی خبر داده اند. در این نسخه که با نام Blasphemous 2 شناخته می شود، The Penitent One، قهرمان نسخه اول، برای ادامه ماجرا برمی گردد. اتفاقات این بازی از جایی شروع می شود که داستان اولین نسخه بسته الحاقی Wounds of Eventide به پایان رسید.

در Blasphemous 2، شخصیت The Penitent One خود را در سرزمینی جدید می بیند و بار دیگر در چرخه بی پایان زندگی، مرگ و تولد دوباره گرفتار می شود. قهرمان باید این دنیای عجیب و غریب جدید را کشف کند و به آخرین اردوگاه خود بازگردد و با ساکنان این سرزمین ناشناخته مبارزه کند. بازی اسکرول جانبی Blasphemous 2 دشمنان جدید و باس های سخت تری برای مبارزه خواهد داشت.

Blasphemous 2 تعدادی سلاح منحصر به فرد و مجموعه ای از مهارت های جدید برای استفاده در اختیار بازیکنان قرار می دهد که قابل شخصی سازی خواهند بود. تاریخ انتشار دقیق این بازی هنوز اعلام نشده است و ما فقط می دانیم که طرفداران باید منتظر تجربه آن در تابستان سال 2023 باشند. این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و کاربران ایکس باکس Series X در زمان عرضه Xbox Series S و Nintendo در دسترس است. سوئیچ شامل خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Humble Choice برای ژانویه 2024 شامل Marvel's Midnight Sun و 7 بازی دیگر با قیمت 12 دلار است.