بازی Amnesia: The Bunker Horror یک هفته به تعویق افتاد

بازی Frictional Games اعلام کرد که بازی ترسناک Amnesia: The Bunker یک هفته به تعویق افتاده است.

امسال طرفداران بقا-ترسناک با بازی های بسیار جذابی مانند Resident Evil 4 Remake و Dead Space Remake پذیرفته شده اند و این روند با انتشار نسخه جدیدی از یک سری محبوب ادامه خواهد داشت. بازی Amnesia: The Bunker از زمان معرفی تاکنون توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است، اما حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که بازی Frictional Games اعلام کرده است که دوباره با تاخیر عرضه می شود.

شرکت بازی‌های اصطکاک با انتشار توییتی جدید اعلام کرد که این بازی ترسناک بقا یک هفته به تعویق افتاده و اکنون در تاریخ ۲ ژوئن (۲۳ اردیبهشت) منتشر خواهد شد. توسعه دهندگان اعلام کردند: «Amnesia: The Bunker با یک هفته تاخیر در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. این تاخیر به ما زمان بیشتری می دهد تا بازی را بهینه کنیم و مطمئن شویم که همه چیز در شرایط عالی قبل از انتشار است.”

این اولین بار نیست که Amnesia: The Bunker به تعویق افتاده است. این بازی ترسناک ابتدا قرار بود در ماه مارس عرضه شود، اما به 16 می به تعویق افتاد. این بازی بر روی پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی روانه بازار خواهد شد. کاری که بازیکنان برای تکمیل قسمت داستانی به 4 تا 6 ساعت زمان نیاز دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Amazon Prime Members Can get This Lego Star Wars Landspeeder Kit For $90 Off