تاریخ انتشار جدید Street Fighter 6 اعلام شد

در همین راستا، کپکام تاکنون جزئیات و ویدیوهای مختلفی از این بازی را به اشتراک گذاشته و قصد دارد ویترین گسترده ای را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. به گفته این ناشر، نمایشگاه Street Fighter 6 قرار است در 31 آوریل (20 آوریل) سال جاری برگزار شود. این مراسم حدود 30 دقیقه طول می کشد و مجری آن لیل وین خواننده مشهور رپ آمریکایی است.

نظر شما درباره آخرین اخبار Street Fighter 6 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Street Fighter 6 در 12 ژوئن سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4 و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد.

در این ویترین، Capcom جزئیات جدیدی از سه حالت اصلی بازی، World Tour، Fighting Ground و Battle Hub را نشان خواهد داد. توسعه دهنده همچنین در پایان ویترین ویژگی های جدید بسیار خوبی را وعده داده است. پیش از این شایعه شده بود که کپکام تست بتای عمومی Street Fighter 6 را در پایان ماه آوریل در دسترس قرار خواهد داد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمالاً کپکام در پایان نمایشگاه آن را اعلام خواهد کرد.

با توجه به بازی‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان گفت که سال 2023 شروعی بسیار قوی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی دارد و به نظر می‌رسد این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. کپکام که اخیرا نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 4 را منتشر کرده و تا حد زیادی از موفقیت انتقادی و تجاری آن سود برده است، Street Fighter 6 را در دست توسعه دارد که باید تا چند ماه دیگر منتشر شود.

بخوانید  فیل اسپنسر می گوید به تعویق انداختن استارفیلد تا سال 2023 "کار درستی بود"

دانلود فیلم آپارات

کپکام با انتشار ویدئویی از ویترین جدید Street Fighter 6 رونمایی کرد و تاریخ آن را اعلام کرد.