فیل اسپنسر می گوید به تعویق انداختن استارفیلد تا سال 2023 “کار درستی بود”



نوامبر، ماه شلوغی برای انتشار بازی ها بود، و اگر بتسدا به برنامه های Starfield خود ادامه می داد، ماه با انتشار Starfield شلوغ تر می شد. این بازی در کنار بازی Arkane’s Redfall در نهایت تا سال 2023 به تعویق افتاد و به گفته فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming، این تصمیم درستی بود.

ما تجربه ارسال بازی‌ها را خیلی زود داریم، اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، وقتی به بازی‌ای مانند Starfield نگاه می‌کنید که زمان زیادی را صرف کرده و سرمایه‌گذاری زیادی روی IP جدید تیم گرفته است، تصمیم می‌گیریم به تیم زمان بدهیم تا بازی را بسازند. آنها فکر می کنند که باید بسازند کار درستی است لبه.

در حال پخش: استارفیلد – همه چیز در مورد آن

به گفته اسپنسر، مایکروسافت می خواست مطمئن شود که Bethesda و Arkane می توانند بهترین بازی های ممکن را ارائه دهند، زیرا Starfield و Redfall اولین نسخه های واقعی انحصاری کنسول ایکس باکس پس از خرید 7.5 میلیارد دلاری ZeniMax خواهند بود. “من فقط می‌خواستم مطمئن شوم که این تیم‌ها احساس می‌کنند از پشتیبانی ایکس‌باکس برخوردار هستند. شاید آنها احساس می‌کنند بخشی از یک سازمان بزرگ‌تر هستند که منابع درآمدی دیگری دارد و چیزهای دیگری که ممکن است مفید باشد.”

اسپنسر در طول حضورش در پادکست The Verge چند داستان جالب دیگر برای به اشتراک گذاشتن داشت، زیرا او بار دیگر در مورد آینده Call of Duty در پلی استیشن اظهار نظر کرد و توضیح داد که چگونه اکتیویژن بلیزارد بر روی بازی‌ها تمرکز می‌کند. موبایل‌هایی مانند Candy Crush. در مصاحبه قبلی، اسپنسر توضیح داد که Starfield در فضا احساس یک Skyrim با بودجه کلان نخواهد کرد، اگرچه طرفداران می توانند از عناصر گیم پلی کلاسیک Bethesda مانند گزینه های دیالوگ انتظار داشته باشند.

استارفیلد و بازی شکار خون آشام Redfall در حال حاضر در نیمه اول سال 2023 عرضه می شوند و اگرچه انحصاری برای کنسول Xbox Series X هستند | S، شما همچنین می توانید آن را بر روی کامپیوتر بازی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  20 سایت جذاب و سرگرم کننده برای از بین بردن خستگی