نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time به زودی منتشر خواهد شد


به روز رسانی لیست تروفی های Prince of Persia Sands of Time Remake می تواند نشان دهنده انتشار قریب الوقوع بازی باشد.

همانطور که در فروم ResetERA اشاره شد، لیست تروفی های بازسازی Prince of Persia Sands of Time به تازگی در شبکه پلی استیشن منتشر شده است. این ممکن است نشان دهنده انتشار یا ارائه قریب الوقوع این بازی باشد.

لیست تروفی های پرنس پرنس قبلا در شبکه پلی استیشن منتشر شده است. اما با به روز رسانی این لیست، سایت PSNProfiles که دسترسی به تروفی پلاتینیوم این بازسازی را 50 درصد اعلام کرده بود، اکنون این آمار را 0 درصد نشان می دهد.

بازی Prince of Persia the Sands of Time Remake در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما مشکلات متعدد در روند توسعه باعث شد تا بازی با تاخیرهای متعددی همراه شود و در نهایت وظیفه توسعه بازی به استودیو Ubisoft Montreal واگذار شد. نسخه اصلی را ایجاد کرد. این بازسازی در نوامبر 2023 به یک نقطه عطف توسعه رسید و به نظر می رسد روند توسعه آن اکنون به خوبی پیش می رود.

مجموعه شاهزاده ایرانی با انتشار بازی Prince of Persia The Lost Crown به میدان بازمی گردد. این بازی که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و طرفداران قرار گرفته است، اکنون است در رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس | Xbox Series S می توان آن را تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آپدیت جدید Share Factory Studio برای پلی استیشن 5 منتشر شد