تریلر بازی Suicide Squad بر نمایش محتوای نسخه لوکس تمرکز دارد


استودیو Rocksteady تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کرده است که محتوای نسخه Deluxe را به نمایش می گذارد.

بسیاری از طرفداران بازی های ابرقهرمانی و دنیای DC منتظر کشف جدیدترین ساخته استودیوی Rocksteady هستند. Suicide Squad: Kill the Justice League در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. با این حال، بازیکنانی که نسخه Deluxe را با قیمت 99.99 دلار خریداری می کنند، می توانند تجربه خود را سه روز زودتر شروع کنند.

اکنون، Rocksteady تریلر اکشنی را برای فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کرده است تا محتوای بیشتری از نسخه لوکس را به نمایش بگذارد. نسخه Deluxe دو ست لباس منحصر به فرد را به بازیکنان ارائه می دهد. سری اول که Squad's Classic Outfits نام دارد شامل لباس های کلاسیک اعضای جوخه انتحار است و سری دوم با نام لباس های لیگ عدالت شامل Wonder Woman برای هارلی کوین، Red Hood برای Deadshot، سوپرمن برای King Shark و The Flash برای The Flash است. کاپیتان بومرنگ.

خریداران نسخه Deluxe همچنین سه اسلحه Black Mask Notorious دریافت خواهند کرد که با تجهیزات دیگر شروران بازی از جمله مجموعه Bane's Rage هماهنگ است. اگر این کافی نیست، Rocksteady شامل عروسک‌های اسلحه Squad Golds برای شخصی‌سازی سلاح‌ها، مجموعه‌ای از نمونه‌های رنگی بدون سایه و یک توکن Battlepass ممتاز برای دارندگان نسخه Deluxe است. تایید شده است که فصل اول بازی در ماه مارس آغاز خواهد شد و شخصیت جوکر به عنوان یک شخصیت قابل بازی اضافه خواهد شد.

بخوانید  اولین تریلر مجموعه گلچین متهمان از شبکه فاکس پخش می شود

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر