اولین تریلر مجموعه گلچین متهمان از شبکه فاکس پخش می شود

هر قسمت از سریال متهمان جیمی مک گاورن در دادگاه با متهم دیگری شروع می شود. بدون اینکه بدانند جرمشان چه بود و دادگاه چگونه به پایان رسید. این سریال به تدریج دیدگاه متهم را شرح می دهد. در این سریال بینندگان متوجه می شوند که چگونه یک فرد عادی در یک موقعیت غیرعادی گرفتار می شود و چگونه یک عمل اشتباه منجر به اشتباهات دیگری می شود. تا زمانی که برای برگشتن خیلی دیر شده است.

فاکس اولین تریلر مجموعه گلچین جنایت متهم را از سوی سازندگان 24 منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که FOX تریلر جدیدی از مجموعه گلچین جنایی متهمان را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این سریال در واقع بازسازی یک سریال بریتانیایی به همین نام است که توسط سازندگان سریال 24 و Homeland ساخته شده است.

وندل پیرسبازیگر سیم (گوش دادن)، مایکل چکلیسبازیگر سریال سپر مارگوت مارتیندیلبازیگر آمریکایی ابیگیل برسلینبازیگر فیلم Stillwater مولی پارکربازیگر سریال House of Cards مالکوم جمال وارنربازیگر پسران آنارشی اوکس فگلیبازیگر فیلم فابلمن ها جیسون ریتر، فردی در مقابل. جیسون (فردی علیه جیسون) و بتسی برانتبازیگر سریال Breaking Bad در فیلم متهم بازی می کند.

دانلود فیلم آپارات

میشل چکلیس، بیلی پورتر، مارلی متلین و تازبا چاوز آنها قسمت های مختلف سریال متهم شبکه فاکس را تیتر کردند. فصل اول این مجموعه 15 قسمتی خواهد بود که در تاریخ 22 ژانویه 2023 (3 بهان 1401) با راه اندازی مجدد جزیره فانتزی و سریال هشدار در شبکه FOX برای بینندگان پخش خواهد شد. همه قسمت های سریال توهین آمیز روزی خارج از شبکه Hulu در دسترس بینندگان قرار خواهند گرفت.

بخوانید  کنترلر Xbox قابل سفارشی سازی ایسوس به کمترین قیمت در آمازون رسید