کنترلر Xbox قابل سفارشی سازی ایسوس به کمترین قیمت در آمازون رسید

کنترلرهای ایسوس ROG Raikiri و Raikiri Pro Xbox برای مدت محدودی در آمازون تخفیف دارند. این معامله قیمت مدل بی سیم ROG Raikiri Pro را به تنها 110 دلار (150 دلار) و کنترلر استاندارد ROG Raikiri را به 80 دلار (معمولاً 100 دلار) کاهش می دهد، که باعث صرفه جویی در دو سوم از پر ویژگی ترین ها می شود. گیم پدها وجود دارد.

در حالی که هر دو کنترلر ROG Raikiri دارای بسیاری از ویژگی‌های برتر هستند، مهم‌ترین ویژگی مبدل داخلی دیجیتال به آنالوگ (DAC) است که هنگام گوش دادن به یک هدست سیمی یا یک جفت هدفون متصل به درگاه 3.5 میلی‌متری، صدا را بهبود می‌بخشد . آنها همچنین دارای دکمه های عقب قابل تعویض (دو دکمه در Raikiri، چهار در Raikiri Pro) و تنظیمات قابل تنظیم مانند حساسیت ماشه و جوی استیک و همچنین نقشه برداری مجدد دکمه هستند که همه در برنامه دسکتاپ ROG Armory Crate قابل دسترسی هستند.

ROG Raikiri و ROG Raikiri Pro
ROG Raikiri و ROG Raikiri Pro

از آنجا، بقیه ویژگی ها بین این دو مدل کمی متفاوت است. Raikiri Pro دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی است که می توانید از آن برای تغییر برخی از تنظیمات داخلی کنترلر به جای برنامه Armory Create استفاده کنید. همچنین سه حالت اتصال را ارائه می دهد: بی سیم 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث یا USB-C سیمی. از سوی دیگر، Raikiri استاندارد صفحه نمایش OLED و اتصال بی سیم را برای طراحی سیمی که از طریق کابل USB ارائه شده متصل می شود و همچنین دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است، حذف می کند. هر دو کنترلر از Xbox Series X|S، Xbox One و Windows پشتیبانی می کنند.

بخوانید  فهرست رو به رشد WWE 2K23 تاکنون نزدیک به 200 سوپراستار دارد

ما نمی دانیم که تخفیف های ROG Raikiri تا چه زمانی در دسترس خواهند بود، بنابراین اگر به هر یک از کنترلرها علاقه دارید، مطمئن شوید که در زمان فروش در آمازون از آنها استفاده کنید.

اگر به دنبال توصیه‌های بیشتری برای کنترلر Xbox هستید، حتماً فهرست ما از بهترین کنترلرهای موجود برای Xbox Series X|S در سال 2024 را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر