بازیگران House Of The Dragon در ویدیوی جدید طرف‌دار هستند

هنوز چند ماه دیگر به فصل دوم House of the Dragon باقی مانده است، اما جنگ داخلی تارگرین برای کنترل هفت پادشاهی وستروس از قبل آغاز شده است. تنها یک پادشاه یا ملکه می تواند در تخت آهنین باشد. ملکه رینیرا تارگرین (اما دارسی) وارث قانونی است و پیروان او به سیاهان معروف هستند. با این حال، برادر ناتنی رینیرا، پادشاه اگون دوم تارگرین (تام گلین-کارنی) غاصبی است که با حامیانش، سبزها، پشت سر او بر تخت سلطنت نشسته است. و اکنون، در فیلم جدید HBO، بازیگران House of the Dragon خود را برای Team Black یا Team Green اعلام می‌کنند.

دارسی می گوید: «ما دیوانگی در کنار خود داریم. و ما به لطف ناوگان Velaryon یک حضور دریایی قدرتمند داریم. اولیویا کوک، بازیگر نقش دوست سابق رینیرا که تبدیل به رقیب آلیسنت هایتاور شده است، به طور خلاصه به این جمله دارسی پاسخ داد: “ما اژدهایان بزرگتری داریم.”

جای تعجب نیست که تقریباً همه بازیگران با تیمی که با شخصیت‌هایشان همسو بودند، طرف شدند. تنها بازیگری که ابهام داشت فابین فرانکل بود که نقش محافظ سابق رینیرا، سر کریستون کول را بازی می‌کرد که سال‌ها پیش به آلیسنت تغییر وفاداری داد.

فرانکل گفت: «من فکر می‌کنم این بیشتر یک چیز وفاداری برای کول است. “فکر می کنم این وفاداری او به آلیسنت است. او همان چیزی را می خواهد که او می خواهد. خودم… نظری ندارم.”

خانه اژدها فصل 2 اولین بار در یکشنبه، 16 ژوئن. فصل دوم شامل هشت قسمت است که هر هفته از شبکه های HBO و Max پخش خواهد شد.

بخوانید  Vampire Survivors به ​​روز رسانی های رایگان بیشتری دریافت خواهند کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر