با این پیشنهادات به مانگای Dandadan پی ببرید

هیچ تضمینی وجود ندارد که هر مجموعه مانگایی با موفقیت به انیمه تبدیل شود، اما به نظر می رسد که شانس به نفع دنداندان باشد. ترکیبی از جنجال‌های مرگبار، تهاجمات بیگانگان و درام دبیرستانی، سریال یوکینوبو تاتسو را در زمان نمایش آن در سال 2021 به یک موفقیت تبدیل کرد و اکنون در حال دریافت انیمه‌ای اقتباسی از Science Saru، استودیوی انیمیشن اسکات Pilgrim Takes Off و Devilman Crybaby است. به نظر می‌رسد این تیم عالی برای تطبیق داستان‌سرایی سریع و سبک هنری وحشی مانگای Dandadan با انیمه است. زمانی که انیمه Dandadan در اکتبر 2024 منتشر شود، مطمئناً خواهیم فهمید. تا آن زمان، کسانی که به دنبال داستان هستند می توانند هشت جلد اول مانگای Dandadan را با تخفیف در آمازون خریداری کنند.

دانستن به بهترین شکل به این صورت توصیف می‌شود که X-Files در یک دبیرستان ژاپنی با کنستانتین ملاقات می‌کند. در سریال در حال اجرا، دانش آموز دبیرستانی مومو آیاسه که به ارواح اعتقاد دارد اما به بیگانگان اعتقاد ندارد، و همکلاسی خجالتی او کن “اوکارون” تاکاکورا، که به بیگانگان اعتقاد دارد، نه ارواح، بازی می کنند. معلوم می شود که ارواح و بیگانگان هستند هر دو واقعی است و آنها می خواهند به بشریت حمله کنند. خوشبختانه، این دو قدرتی به دست می آورند که به آنها کمک می کند تا با نیروهای ماوراء طبیعی که جهان را تهدید می کنند مقابله کنند. .

معاملات مانگا دادان

شرحی ارائه نشده است

برای معاملات بیشتر مانگا، می‌توانید اکشن کلاسیک را در Fist of the North Star بررسی کنید، در حالی که مجموعه‌های جعبه بزرگ برای My Hero Academia، Demon Slayer و Akira در حال حاضر با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

بخوانید  خرید بلیط هواپیما ارزان از رسپینا

تحریریه مجله بازی یک گیمر