بهترین هدست PS5 در سال 2024

مشخصات فنی:

  • عمر باتری: 12+ ساعت (به ازای هر باتری قابل تعویض)
  • قابلیت اتصال: بی سیم 2.4 گیگاهرتز؛ بلوتوث 5.1
  • صوت فضایی: بله (ویندوز سونیک، PS5 3D Aduio، Dolby Atmos، هدفون DTS: X)
  • لغو شدن سر و صدا: حذف فعال نویز
  • سبک میکروفون: بوم حذف نویز قابل جابجایی و میکروفون های یکپارچه
  • دستگاه های سازگار: PS5، PS4، Windows PC، Mac، Nintendo Switch، موبایل

در حالی که SteelSeries Nova Pro انتخاب ما برای بهترین هدست PS5 رده بالا است، Turtle Beach's Stealth Pro رقابت کافی برای تضمین جایگاه آن در این لیست به عنوان نایب قهرمان این رده دارد.

ویژگی های Stealth Pro تا حد زیادی با Nova Pro قابل مقایسه است، از جمله یک مبدل صوتی دیجیتال (DAC) که کیفیت صدای درایورهای نانوکلیر 50 میلی متری آن را بهبود می بخشد. با این حال، برخلاف ماژول DAC خارجی SteelSeries، Stealth Pro در خود هدست تعبیه شده است که آن را به یک راه اندازی ساده تر تبدیل می کند. مطمئنا، این آن را به مدل حجیم‌تری تبدیل می‌کند، اما همچنان یک هدست شیک است.

علاوه بر DAC داخلی، Stealth Pro شامل چندین میکروفون، از جمله بوم حذف نویز قابل جداسازی در گوشواره سمت چپ، و چندین میکروفون مخفی برای ضبط صدای بیشتر است. این هدست از چندین فرمت صوتی فضایی، از جمله صدای PS5 3D، Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone پشتیبانی می کند: از اتصالات بلوتوث 5.1 به دستگاه های مختلف دیگر پشتیبانی می کند. و بله، می توانید همزمان از دو دستگاه به صدا گوش دهید.

برای بهبود عملکرد صدا حتی بیشتر، می‌توانید هدست را با برنامه Turtle Beach Mobile جفت کنید تا تنظیمات EQ Stealth Pro را مطابق با اولویت‌های خود تنظیم کنید. این هدست همچنین دارای یک حالت حذف نویز فعال است که برای مسدود کردن صداهای خارجی برای بهبود غوطه وری ایده آل است.

بخوانید  Helldivers 2 فروش خوبی داشت

یکی از زمینه هایی که ممکن است به مشتریان بالقوه دلیلی برای نگرانی بدهد، عمر باتری Stealth Pro است. در 12 ساعت، این بد نیست، اما بسیاری از هدست های دیگر به راحتی این رقم را دو برابر می کنند. خوشبختانه این تمام ماجرا نیست. Stealth Pro به جای استفاده از باتری های داخلی، دارای دو بسته باتری قابل جابجایی و قابل شارژ است. هر دو 12 ساعت دوام می آورند، بنابراین با یک بار شارژ می توانید تا 24 ساعت از هر دو استفاده کنید. این بسته‌ها می‌توانند سه ساعت باتری را در 15 دقیقه شارژ کنند، بنابراین تا زمانی که یک باتری را شارژ نگه دارید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید، از نظر تئوری می‌توانید از این هدست بی‌پایان استفاده کنید.

مانند Nova Pro، Stealth Pro مدل‌های مخصوص پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را ارائه می‌کند. مدل پلی استیشن با همه چیز به جز کنسول های ایکس باکس کار می کند و از صدای سه بعدی پلی استیشن پشتیبانی می کند. برعکس، نسخه Xbox با همه چیز از جمله پلی استیشن کار می کند، اما از صدای فضایی پشتیبانی نمی کند. به همین دلیل، ما مدل پلی استیشن را توصیه می کنیم، اما این دو در غیر این صورت یکسان هستند. هر دو مدل دارای یک دانگل USB 2.4 گیگاهرتز، پایه شارژ، کابل USB-C و کیف حمل پارچه هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر