آپدیت جدیدی برای بهبود عملکرد و پایداری نسخه PC بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است.

استودیو CD Projekt در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های بیشتر برای بهبود تجربه The Witcher 3: Wild Hunt در همه پلتفرم‌ها است. در حال حاضر آپدیت نسل نهم بازی Witcher 3 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | Xbox Series S و PC منتشر شد، اما کاربران نینتندو سوییچ آن را دریافت نکردند.

CD Projekt Red به روز رسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد و پایداری نسخه PC بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است.

The Witcher 3: Wild Hunt اخیراً از طریق به‌روزرسانی نسخه 4.0 یا ارتقاء نسل 9 مجدداً راه‌اندازی شده است. در کنار اضافه کردن پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ فریم 60 و ویژگی Ray-Traced Ambient Occlusion، این به‌روزرسانی محتوای جدیدی از سری Netflix The Witcher را به ارمغان آورد. تغییرات کلی و موارد دیگر. اگرچه این نسخه روی پلی استیشن 5 به خوبی کار می کند و ایکس باکس سری اس ایکس باکس سری اس کار می کند، اما بدون مشکل بر روی رایانه شخصی نیست.

استودیوی CD Projekt RED همین موضوع را بررسی کرده و اخیراً به‌روزرسانی را برای بهبود پایداری و عملکرد نسخه رایانه شخصی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است. این پچ همچنین باید مشکل همپوشانی نسخه GOG و Steam را برطرف کند. مشکل عدم امکان دانلود آپدیت مورد نظر توسط کاربران Origin نیز به طور کامل برطرف شده است و کاربران این پلتفرم دیجیتال از این پس می توانند بدون مشکل آن را دانلود و نصب کنند.