بازی های جدیدی از دنیای PUBG در راه است


کرافتون اعلام کرد که قصد دارد بازی PUBG: Battlegrounds را به یک مجموعه تبدیل کند و بیشتر روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.

چانگان کیممدیر عامل کرافتون در یک مصاحبه زنده اطلاعات جدیدی در مورد برنامه های داخلی ناشر به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که تیم آنها در حال گسترش خط تولید بازی‌های مبتنی بر Battleground IP هستند و می‌خواهند با همکاری استودیوهای داخلی و خارجی و برون‌سپاری، توسعه آثار خود را افزایش دهند.

Krafton اخیراً یک شوتر جدید مبتنی بر ماینینگ را اعلام کرد که قرار است در نیمه دوم سال 2024 منتشر شود. این بازی در حال حاضر Project Black Budget نام دارد، اما Crofton تمایلی به ارائه جزئیات بیشتر ندارد. انتظار می‌رود ایجاد اسپین‌آف‌های مختلف PUBG بخشی از برنامه‌های Crofton باشد.

شرکت کرافتن در گذشته قصد همکاری داشت گلن اسکافیلدکارگردان سری بازی‌های Dead Space، برای توسعه یک اسپین‌آف در جهان PUBG، اما این پروژه در نهایت به دنباله‌ای معنوی برای Dead Space به نام The Callisto Protocol بود که خیلی خوب عمل نکرد.

بازی PUBG: Battlegrounds یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سال‌های اخیر است و با وجود اینکه چندین سال از عرضه آن می‌گذرد، همچنان تعداد بازیکنان زیادی دارد. در واقع PUBG تنها اثری است که بازی محبوب Palworld نتوانست رکورد تعداد بازیکنان همزمان در استیم را بشکند.

کرافتون همچنین به علاقه شدید خود به هوش مصنوعی، به ویژه فناوری یادگیری عمیق اشاره کرد. Crofton این فناوری را یک ویژگی متحول کننده می بیند و از آن در توسعه بازی های خود فعال تر استفاده خواهد کرد. ناشر گفت: “این فناوری نه تنها می تواند کارایی تولید را بهبود بخشد، بلکه تجربیات کاربر محور جدیدی را نیز ارائه می دهد.” اسکوئر انیکس نیز یکی از ناشران بزرگی است که استفاده بیشتر از هوش مصنوعی را در نظر گرفته است.

بخوانید  Dune 3 آخرین فیلم دنیس ویلنوو در دنیای Dune خواهد بود
تحریریه مجله بازی یک گیمر