بازیگر نقش پدر مایکل جکسون در فیلم مایکل فاش شد


کلمن دومینگو، بازیگر نامزد اسکار، در فیلم مایکل، جو جکسون، پدر مایکل جکسون را بازی خواهد کرد.

کلمن دومینگو برای ایفای نقش جو جکسون او در فیلم بیوگرافی مایکل انتخاب شد. کلمن دومینگو اخیرا در فیلم تحسین شده Rustin بازی کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. از دیگر آثار شاخص این بازیگر می توان به فیلم فوند نوآر ما رینی، فیلم زولا و نسخه موزیکال فیلم رنگ ارغوانی اشاره کرد و در سن 89 سالگی درگذشت.

فیلم مایکل در 18 آوریل 2025 اکران خواهد شد (28 آوریل 1404) برنامه ریزی شده و در جعفر جکسونبرادرزاده مایکل نقش پادشاه پاپ را بازی خواهد کرد. کلمن دومینگو در بیانیه ای در کنار مایکل گفت: “من نه تنها خوش شانس هستم که به دلیل شخصیت ضعیف و مشکلات روحی جو جکسون توانستم نقش جو جکسون را بازی کنم، بلکه در مسیر درستی برای تحول شگفت انگیز جعفر هستم. پس از آن شگفت زده شدم. دیدن او در تمرینات.استعداد جعفر و تجسم ذات مایکل از طریق او واقعا شگفت انگیز است.

آنتوان فوکو او فیلم مایکل را بر اساس فیلمنامه ای از جان لوگان کارگردانی کرد. او درباره اضافه شدن کلمن دومینگو به این فیلم گفت: “کلمن توانایی باورنکردنی در ایفای نقش های مختلف دارد، او از همه چیز برای عمق بخشیدن به نقش شخصیت هایش استفاده می کند و معنای واقعی و انگیزه آنها را درک می کند.” من از کار با بازیگری هیجان زده هستم که اشتیاق و توانایی او در تجسم بسیاری از جنبه های جو جکسون.”

بخوانید  CoD: Warzone And MW3 Season 3 Patch Notes Detail RAM-7 Nerf And QoL Updates

یونیورسال پیکچرز مالک حقوق بین‌المللی مایکل است، مگر در ژاپن. گراهام کینگ که یکی از تهیه کنندگان فیلم برنده جایزه اسکار Bohemian Rhapsody با بازی بود جان برانکا و جان مک کلین آنها مسئولیت تولید این فیلم را بر عهده دارند. به گفته Lionsgate، این اثر تمام جنبه های زندگی مایکل جکسون را پوشش خواهد داد. پس باید به وقایع جنجالی و جنجالی سلطان پاپ بپردازد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر