جان بویگا در پیش درآمد کتاب الی بازی می کند


جان بویگا بازیگر دنباله جنگ ستارگان نقش اصلی را در مجموعه کتاب پیش درآمد الی بازی می کند درست می شود.

رسانه های ددلاین خبر دادند جان بویگا او در سریال کتاب الی نقش اصلی را بازی خواهد کرد. او نقش شخصیتی را بازی می کند که حدود 14 سال پیش توسط دنزل واشنگتن او در فیلم پسا آخرالزمانی Book of Eli بازی کرد. جان بویگا تهیه کننده این سریال پیش پرداخت خواهد بود و ویتا گرینویسنده فیلم اصلی به عنوان خالق، فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند. آلبرت هیوز و آلن هیوزکارگردانان این فیلم نیز جز عوامل اجرایی سریال خواهند بود.

سریال پیش درآمد The Book of Eli تقریباً 30 سال قبل از فیلم اصلی و تقریباً همزمان با رویداد هسته ای که جهان را ویران کرد اتفاق می افتد. Elkann Entertainment، تهیه کننده The Book of Eli و Blade Runner 2049، تهیه کننده این سریال خواهد بود. ددلاین خاطرنشان کرد که این سریال احتمالاً به یک شبکه یا سرویس استریم پردرآمدتر به حراج گذاشته خواهد شد.

فیلم Book of Eli در ژانویه 2010 اکران شد و دنزل واشنگتن، گری اولدمن، میلا کونیس، ری استیونسون، جنیفر بیلز، فرانسوا د لا تور و میشل گامبون در آن نقش داشتند. این فیلم با واکنش های مختلفی روبرو شد و در نهایت بیش از 157 میلیون دلار در گیشه فروخت.

در خلاصه داستان کتاب الی آمده است: 30 سال پس از اینکه جهان به دلیل جنگ به یک سرزمین بایر تبدیل شده است، یک جنگجوی تنها به نام الی (دنزل واشنگتن) به امید نجات بشریت از این منظره ویران شده عبور می کند. فقط یک مرد دیگر (گری اولدمن) قدرت آنچه الی حمل می کند را درک می کند و مصمم است که آن را برای خود بگیرد. اگرچه ایلای صلح را ترجیح می دهد، اما مرگ را می پذیرد تا از محموله گرانبهای خود محافظت کند. زیرا او باید وظیفه خود را برای کمک به احیای بشریت انجام دهد. »

بخوانید  کارت گرافیک RTX 4070 SUPER از نظر عملکرد بین 4070 تا 4070 Ti قرار دارد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر