زمان پخش مستند The Last of Us Part 2 اعلام شد


استودیو Naughty Dog اعلام کرده است که طرفداران چه زمانی باید منتظر مستند Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 باشند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Naughty Dog با انتشار توییتی جدید، زمان پخش مستند Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 را فاش کرد. علاقه مندان حوالی ساعت 20:30 جمعه 13 بهمن 1402 به وقت ایران منتظر پخش این مستند از یوتیوب باشند. این مستند که ساخت Last of Ace Part 2 را نشان می دهد، دنباله ای بر مستند Grounded است که در سال 2015 به طرفداران ارائه شد.

طرفداران می توانند مستند Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 را در یوتیوب تماشا کنند که ساخت دنباله، موشن کپچر و نوشتن در Naughty Dog را نشان می دهد که به مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان می پردازد. این مستند با انتشار آپدیت جدید به بازی The Last Of Us Part II Remastered نیز راه خواهد یافت. به روز رسانی که شامل تزئینات جدید برای الی و ابی می شود.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered اخیرا با قیمت 50 دلار در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفته است و دارندگان پلی استیشن 4 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار آن را به نسخه ریمستر شده ارتقا دهند. این نسخه شامل جلوه های بصری بهبود یافته، دو حالت گرافیکی Fidelity Mode و Performance Mode، توضیحات توسعه دهندگان، سه مرحله اضافی به نام Lost Levels و حالت Roguelike Survival No Return می باشد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انتشار به‌روزرسانی بزرگ بازی Gran Turismo 7 طی روزهای آینده