آپدیت جدید Share Factory Studio برای پلی استیشن 5 منتشر شد

با اعلام رسمی اکانت توییتر پلی استیشن، آپدیت جدید نرم افزار Share Factory Studio برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد.این آپدیت شامل ده بسته توسعه جدید، Game Bit از بازی FIFA است. 23 (ابزاری برای سفارشی کردن تصاویر و کلیپ های ایجاد شده توسط کاربر)، ویژگی های ویرایش پیشرفته و غیره. لازم به ذکر است که تصویر پیام نیز مربوط به این آپدیت می باشد.

به روز رسانی نرم افزار Share Factory Studio به کاربران امکان دسترسی به ده بسته ایجاد جدید و ابزار ویرایش بهبود یافته را می دهد.

لازم به ذکر است که Share Factory از سال 2014 بخشی از اکوسیستم پلی استیشن بوده و همچنان مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. زیرا بسیاری از گیمرها دوست دارند کلیپ های جالب بازی های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Share Factory Studio نرم افزار ویدئویی رایگان برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برای تمامی کاربران است. با این نرم افزار می توانید کلیپ ها و فیلم های خود را در کنسول خود ویرایش کنید. نسخه PS5 این نرم افزار از ویرایش ویدیوی 4K HDR به خوبی پشتیبانی می کند.

پس از اتمام ویرایش، به راحتی می توانید آن را در یوتیوب و توییتر آپلود کنید و حتی امکان انتقال افکت ها، تصاویر، موسیقی و فیلم ها از درایو USB به نرم افزار وجود دارد. همچنین امکان ویرایش تصاویر وجود دارد و می توانید اسکرین شات های خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. حتی اگر قصد شما فقط بهتر کردن آن باشد.

بخوانید  بازیکن ممنوع التصویر Rainbow Six که یوبی سافت آفیس را خراب کرده بود محکوم شد، اما زندانی نشد.