انتخاب رابرت دنیرو برای ایفای نقش اصلی آقای نچرال

میچ گلیزر، خالق سریال شهر جادویی، سکان مستر یک نچرال در دست و با رابرت دنیرو، آرت لینسون و جان لینسون او به عنوان تهیه کننده اجرایی آن کار می کند. از این سریال به عنوان یک سریال چند فصلی یاد می شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که از کدام شبکه یا سرویس استریم به بینندگان ارائه می شود. این پروژه به زودی به فروش می رسد و جزئیات بیشتری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

هر یک از این پروژه ها که زودتر به پایان می رسند، اولین نقش رابرت دنیرو در یک سریال را رقم خواهند زد. این بازیگر 79 ساله به عنوان یکی از برجسته ترین بازیگران تاریخ هالیوود شناخته می شود و با بازی در شاهکارهایی چون راننده تاکسی، گاو خشمگین، پدرخوانده قسمت دوم و شکارچی گوزن جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

رابرت دنیرو به ایفای نقش خواهد پرداخت و تهیه کننده اجرایی سریال درام جنایی آقای نچرال به عنوان بازیگر انتخاب شده است.

سریال آقای طبیعی دومین سریالی است که رابرت دنیرو برای ایفای نقش در آن در نظر گرفته شده است. این بازیگر برنده دو جایزه اسکار اخیرا برای تهیه کنندگی و ایفای نقش در سریال کوتاه روز صفر در شبکه آنلاین نتفلیکس که در دستان اوست انتخاب شده است. اریک نیومن و نوح اوپنهایم قرارداد. این سریال سیاسی هیجان انگیز در حال ساخت است و رابرت دنیرو در نقش رئیس جمهور سابق ایالات متحده نقش آفرینی می کند.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که رابرت دنیرو برای بازیگری و تولید اجرایی سریال درام جنایی آقای نچرال (آقای عادی) توسط شرکت وان اینترتینمنت انتخاب شد. این بازیگر آمریکایی در نقش لویی بارون که به تازگی حکم 30 ساله خود را در زندان فدرال سپری کرده است، بازی می کند. لوئیس به پالم اسپرینگز سفر می‌کند تا رویای خود را برای پیوستن دوباره به خانواده‌اش و اجرای یک نقشه خطرناک برای به دست آوردن ثروتی عظیم برآورده کند.

بخوانید  Bluesky، توییتر غیر متمرکز؛ آینده رسانه های اجتماعی اینجاست