بازیکن ممنوع التصویر Rainbow Six که یوبی سافت آفیس را خراب کرده بود محکوم شد، اما زندانی نشد.



Yanni Ouahioune، بازیکن 22 ساله Rainbow Six Siege که در نوامبر 2020 به دفاتر Ubisoft Montreal سقوط کرد، به دلیل جنایات خود به سه سال خدمات اجتماعی محکوم شد. “Swatting” به عنوان تماس شوخی با خدمات اورژانس برای اعزام افسران مسلح به یک مکان خاص تعریف می شود. این یک جنایت جدی است، همانطور که سقوط منجر به آن شد مردم کشته می شوند.

این خبر از طریق روزنامه مونترالکه اشاره می کند که اواهیون همچنین باید “غرامت قربانیان را جبران کند، برای یک مشکل سلامت روانی تحت درمان قرار گیرد و یا کار کند یا تحت آموزش قرار گیرد”.

اواهیون ادعای نادرستی مبنی بر گروگان گیری در دفتر یوبی سافت مونترال در 13 نوامبر 2020 کرد که منجر به تخلیه ساختمان شد. افسران مسلح قبل از اطلاع از این که تماس اواهیون در واقع یک فریب است، به محل اعزام شدند. بعداً مشخص شد که Ouahioune به دلیل محرومیت از بازی آنلاین تیرانداز Rainbow Six Siege، دفتر را از کار انداخته است.

با توجه فشار (از طريق چند ضلعیاواهیون از نشریه خواست تا حساب کاربری Siege خود را لغو کند. “می توانید بگویید که من با مهربانی از تیم یوبی سافت می خواهم که حساب من را لغو ممنوعیت کنند، لطفا؟” او ظاهراً به نشریه گفته است که “بیش از 1500 دلار” برای لوازم آرایشی درون بازی خرج کرده است.

سخنگوی یوبی سافت در بیانیه ای که برای Polygon منتشر کرد، گفت: “در این دادخواست، ما متعهد به نمایندگی از منافع کارمندان خود هستیم که تحت تاثیر این هشدار دروغین گروگان گیری در استودیوی ما، مونترال قرار گرفتند.” این سخنگوی همچنین گفت که یوبی سافت به دلیل احترام به کارمندان خود، اظهار نظر بیشتری در مورد این رویداد نخواهد کرد.

بخوانید  The Best Game Controller For Phones Gets A Massive Discount For Black Friday

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر