بهترین پیشنهادات نوار صوتی و بلندگوی Prime Day 2023

اضافه کردن نوار صوتی یا ارتقاء سیستم صوتی سینمای خانگی شما می تواند گران باشد. اما به لطف فرا رسیدن روز پرایم 2023 در 11 ژوئیه، هزاران محصول عالی از JBL، VIZIO، Sony، و دیگر تولیدکنندگان محبوب در حال حاضر در فروش هستند، و این زمان مناسبی برای ارتقای صدای شما است.

معاملات پرایم روز بیشتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سامسونگ همچنین تعداد انگشت شماری از معاملات عالی، از جمله فوق العاده پریمیوم، ارائه می دهد ساندبار 11.1.4 کانالی سامسونگ با صدای بی سیم دالبی، که از 1898 دلار معمولی خود به 1498 دلار کاهش یافته است. هنوز هم قیمت بالایی دارد، اما اگر می‌خواهید صدایی با کیفیت تئاتر در خانه داشته باشید، سخت است که از این بسته‌ای که شامل دو بلندگوی عقب، یک ساب ووفر و یک نوار صوتی است، بگذرید. سامسونگ نیز در حال کاهش است نوار صوتی 3.1.2 کانال با Dolby Atmos فقط 209 دلار (598 دلار بود).

نوارهای صوتی اکثریت قریب به اتفاق پیشنهادات را تشکیل می دهند و تعداد کمی از آنها به اندازه جذابیت هستند VIZIO M-Series Elevete Immersive Soundbar 5.1.2. به طور معمول با قیمت 800 دلار فهرست شده است، می توانید این کیت قدرتمند را تنها با 545 دلار خریداری کنید. ساندبار دارای 13 بلندگو با کارایی بالا است و از دستورات صوتی الکسا پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به راحتی کنش را کنترل کنید. اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه تر از VIZIO هستید، آن را بررسی کنید نوار صوتی M Series 2.1، که اکنون فقط 148 دلار است.

بخوانید  پیش‌فروش انیمه Pokémon: Arceus Chronicles 25 درصد قبل از انتشار در 27 فوریه است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر