پیش‌فروش انیمه Pokémon: Arceus Chronicles 25 درصد قبل از انتشار در 27 فوریه است.



برای اینکه بهترین باشید، مثل هیچکسی که تا به حال نبوده، باید بخواهید شکار کنید هر یک پوکمون دی وی دی و بلوری، و نسخه جدید به تازگی از چمن بلند بیرون آمده است! Pokémon: The Arceus Chronicles (DVD) اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است در آمازون قبل از انتشار در 27 فوریه، و به 15 دلار (20 دلار) کاهش یافته است.

Arceus Chronicles که از سری Pokemon Journeys گردآوری شده است، یک خط داستانی چهار قسمتی است که به بازی Pokémon Legends: Arceus. در منطقه Sinnoh – که اولین بار در بازی‌های Pokemon Diamond، Pearl و Platinum معرفی شد – Ash and Goh نقشه جدیدی توسط Team Galactic برای نجات رئیس خود Cyrus از دنیای دیگری که در آن به دام افتاده بود را کشف می‌کنند. Ash و Goh با متحدان آشنای خود، داون و سینتیا، دوباره متحد می شوند. چندین پوکمون افسانه ای ظاهر می شوند و اکشن در این ماجراجویی کوچک سرگرم کننده داغ می شود.

نسخه دی وی دی هیچ ویژگی اضافی قابل توجهی ندارد – و یک دوبله ژاپنی با زیرنویس انگلیسی است – اما اگر جمع آوری کننده رسانه های فیزیکی پوکمون هستید یا می خواهید طرفداران جوان پوکمون را در خانه خود سرگرم کنید، این می تواند گزینه خوبی باشد. Arceus Chronicles تنها یکی از آنهاست زیاد انتشار فیزیکی انیمه پوکمون شما می توانید در انتخاب گسترده ای از دیگر انیمه های پوکمون روی DVD و Blu-ray صرفه جویی زیادی کنید. در اینجا نگاهی به برخی از بهترین معاملات انیمه پوکمون در آمازون داریم (معاملات بلوری به صورت پررنگ هستند):

بخوانید  Humanity Review - مرد چیست؟

برای چیزهای دوست داشتنی تر، این Pokemon Squishmallows جدید در آمازون را از دست ندهید. شما می توانید دستان خود را در اطراف شایان ستایش حلقه کنید کلفی و تدیورسا کلکسیونی و هر کدام 30 دلار قیمت دارند. دیگر Pokemon Squishmallows همچنین در دسترس هستند، از جمله Snorlax، Gengar، Tiplup، Togepii و چندین نوع Pikachu.

تحریریه مجله بازی یک گیمر