توسعه‌دهنده Helldivers 2 «هرگز» PvP را اضافه نمی‌کند زیرا او یک جامعه سمی نمی‌خواهد



هر کسی که به دنبال گسترش دموکراسی مدیریت شده در میان سایر بازیکنان Helldivers 2 است، خوش شانس نیست، زیرا استودیوی بازی سازی Arrowhead هیچ برنامه ای برای معرفی حالت PvP به بازی ندارد، و مدیر عامل شرکت Johan Pilestedt تا آنجا پیش می رود که می گوید “هرگز” نخواهد بود. به تیراندازی چند نفره اضافه شود. دلیل اینکه چرا؟ زیرا Arrowhead به سادگی نمی خواهد عناصر سمی را به ارتش های رو به رشد Super-Earth دعوت کند.

“ما هرگز یک حالت PvP اضافه نمی کنیم” پیلستت گفت در پاسخ به یک بازیکن Helldivers 2 که پیشنهاد می‌دهد این حالت شامل شود. “این در مورد کاهش عناصر سمی جامعه است. ما محیطی می خواهیم که حمایت کننده، سرگرم کننده باشد و همه ما در یک طرف با هم می جنگیم!”

در حال پخش: Helldivers 2 – Official PC Feature Showcase Trailer

با طراحی، Helldivers 2 بر کار تیمی و تاکتیک های هر تیم تاکید دارد. آتش دوستانه به طور پیش‌فرض فعال است و نمی‌توان آن را غیرفعال کرد، بنابراین راه رفتن در مقابل یک بازیکن در حالی که آنها در حال شلیک به ترمینیدهای متنفر از دموکراسی یا روبات‌های خائن هستند منجر به مرگ سریع می‌شود. این تصمیم طراحی به طرز شگفت انگیزی در تقویت پیوند بین هم تیمی ها خوب عمل می کند، و یک قانون نانوشته برای جلوگیری از شکایت در حین کاوش در یک سیاره وجود دارد، مگر اینکه بخواهید از تیم اخراج شوید.

تصادفات اتفاق می افتد – و خنده دار هستند – اما به طور کلی، Helldivers 2 کار تیمی قوی و ارتباط بین بازیکنان خود را در PC و PS5 ترویج می کند. همانطور که Piledstedt توضیح می دهد در یک توییت بعدی، Helldivers 2 به عنوان یک بازی «برای افرادی که فقط می‌خواهند اوقات سختی را با دوستان خود داشته باشند» در محیط PvE طراحی شده است.

فوریه ماه بزرگی برای انتشار بازی های لایو اکشن جدید بود – Foamstars و Suicide Squad: Kill the Justice League نیز در این ماه راه اندازی شدند – و Helldivers 2 تا کنون موفقیت بزرگی داشته است. Arrowhead در حال حاضر در میانه استخدام است زیرا قصد دارد برنامه های محتوایی خود را در بازی الهام گرفته از Starship Troopers “تسریع و تقویت کند” و همچنین در حال بهبود سرورهای خود برای پاسخگویی به تقاضای بازیکنان است.

بخوانید  Fortnite بازگشت یک شخصیت مورد علاقه طرفداران را اذیت می کند



تحریریه مجله بازی یک گیمر