تاریخ انتشار انیمیشن X-Men '97 اعلام شد اولین تریلر منتشر شد


مارول استودیو امروز اولین تریلر فیلم X-Men '97 را منتشر کرد که اواخر تاریخ انتشار آن اعلام شد.

استودیوی مارول دنباله‌ای مستقیم برای مجموعه انیمیشن مردان ایکس می‌سازد که در دهه 90 پخش شد و از موفقیت و محبوبیت زیادی برخوردار شد. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار انیمیشن X-Men 97 تایید و اعلام شد. امروز استودیو مارول اولین تریلر انیمیشن X-Men '97 را منتشر کرد. در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن بعد از اتفاقات انیمیشن اصلی هستیم و سبک انیمیشن اصلی نیز حفظ شده است.

در این انیمیشن، Cyclops اکنون جای پروفسور X را در راس مردان ایکس گرفته است و باید اعضای گروه را برای مبارزه با یک تهدید خطرناک آماده و متحد کند. جهش یافته های قدرتمندی مانند Wolverine و Gambit در طول تریلر با هم متحد می شوند. علاوه بر این، مارول استودیو رسما زیر مجموعه انیمیشن Marvel را ایجاد کرد تا تولیدات انیمیشن خود را گسترش دهد و تحت یک برچسب خاص تولید و توزیع شود. در زیر می توانید این تریلر را در مارول یوتیوب تماشا کنید:

از یوتیوب تماشا کنید

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که تمامی قسمت های فصل اول انیمیشن X-Men '97 در تاریخ 20 مارس 2024 (اول فروردین 1403) در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. این انیمیشن در 10 قسمت ساخته شده و فصل دوم مردان ایکس 97 نیز در دست ساخت است. همچنین می توانید اولین پوستر انیمیشن مردان ایکس 97 را در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن مردان ایکس 97

کارتون X-Men بین سال های 1992 تا 1997 پخش شد و در بین طرفداران بسیار محبوب است. انیمیشن X-Men در 5 فصل و 76 قسمت تولید شد. بو دمایونویسنده سریال The Witcher و انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf، مجری و نویسنده اصلی انیمه X-Men '97 است. ری چیس، جنیفر هیل، لنور زان، جورج بوسا، کریستوفر بریتون، آلیسون شلی اسمیت، هالی چو، کال داد، ای جی لوکاسکوئی، متیو واترسون، گای آگوستینی، کاترین دیشر، کریس پاتر و آلیسون کورت از جمله صداپیشگان X- هستند. مردان 97. .

بخوانید  بی فایده ترین اقلام Zelda Dungeon
تحریریه مجله بازی یک گیمر