بی فایده ترین اقلام Zelda Dungeon

چکمه های آهنی؟ فاحشه!

برای خواندن بیشتر Zelda قبل از راه اندازی Tears of the Kingdom، لیست ما از بهترین بازی ها، باس ها و سیاه چال ها را بررسی کنید. اگر همچنان نیاز به دریافت نسخه‌ای از بازی بعدی Zelda دارید، راهنمای پیش‌سفارش The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین معاملات و پاداش‌ها بررسی کنید. و کنسول OLED Switch با تم Tears of the Kingdom را فراموش نکنید که اکنون در دسترس است.

همه آنها نمی توانند برنده باشند. در حالی که بیشتر آیتم‌های سری Zelda رضایت‌بخش، سرگرم‌کننده و مبتکرانه هستند، برخی از اقلام درهم و برهم ناچارند از بین بروند. بیشتر اوقات، این تجهیزات با کاربردهای بسیار خاص است که فقط در شرایط بسیار خاص مفید هستند. مواقع دیگر، آنها مواردی هستند که هستند به معنای واقعی کلمه بی فایده است مگر اینکه از چند حلقه بپرید. او فقط نمی تواند چند جای آیتم داشته باشد که یک بار در سیاه چال خود استفاده می شود و شاید برای گرفتن یک یا دو قطعه قلب پراکنده در سراسر جهان و سپس دیگر هرگز استفاده نشود. اینها بدترین و بی فایده ترین آیتم های زلدا هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.