رایان رینولدز در حال آماده کردن حرکت بعدی است، و این یک فیلم دیگر نیست بلکه چیزی کاملا متفاوت است

رایان رینولدز، ستاره سینمای کانادا، ظاهراً در حال برنامه ریزی برای حرکت بعدی خود است و این یک فیلم یا پروژه تلویزیونی جدید نیست. اعتقاد بر این است که بازیگر Deadpool بخشی از گروهی است که به دنبال خرید سناتورهای اتاوا از NHL هستند. خورشید اتاوا گزارش می دهد که رینولدز و گروه رمینگتون در حال آماده شدن برای ارائه یک میلیارد دلار برای خرید تیم حرفه ای هاکی هستند و خانه آنها، مرکز کانادایی تایر.

سناتورها در نوامبر 2022 پس از مرگ یوجین ملنیک مالک کهنه کار به فروش رفتند. کمیسر NHL گری بتمن در دسامبر 2022 با رینولدز در مورد امکان پیوستن به مالکیت سناتورها ملاقات کرد و بتمن گفت رینولدز ما را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

این گزارش می گوید که رینولدز و کریستوفر براتی، غول املاک و مستغلات، می خواهند مانند بسیاری از تیم های NHL، یک پیست جدید در مرکز شهر اتاوا بسازند و یک منطقه سرگرمی در اطراف آن ایجاد کنند.

رینولدز با سرمایه گذاری در دنیای ورزش غریبه نیست. او و راب مک‌الهنی، ستاره همیشه آفتابی، صاحب تیم فوتبال/فوتبال Wrexham در بریتانیا هستند. رینولدز اخیراً شرکت تلفن همراه خود Mint را به قیمت بیش از 1 میلیارد دلار به T-Mobile فروخت که درآمد حاصل از آن را با سایر صاحبان Mint تقسیم کرد.

در مورد حرفه بدون سرمایه‌گذاری‌اش، رینولدز قرار است در Deadpool 3 در کنار هیو جکمن در نقش ولورین بازی کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  هشدار: عاشق چت ربات های هوش مصنوعی نشوید! [تماشا کنید]

رینولدز جیمی فالون در نوامبر 2022 گفت“سعی می کنم [buy the team]; این بسیار گران است، بنابراین من به یک شریک با جیب های عمیق نیاز دارم.”

خانواده ملنکی در حال حاضر مالک سناتورها هستند و خدمات Galatioto Sports Partners را حفظ کرده اند تا آن را با مهلت 15 می برای پیشنهادات نهایی بفروشند.