گزارش ها حاکی از آن است که قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن هفته آینده توسط کمیسیون اروپا تایید خواهد شد

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ماه گذشته، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اعلام کرد که این معامله را به دلیل نگرانی در مورد تأثیر آن بر آینده بازار بازی های ابری مسدود می کند. با این حال، مایکروسافت و اکتیویژن اعلام کرده اند که علیه تصمیم CMA درخواست تجدید نظر خواهند کرد.

کمیسیون اروپا در آستانه تصویب خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت به ارزش 69 میلیارد دلار است. در این گزارش که توسط منابع رویترز منتشر شده، ادعا شده است که 25 می محتمل ترین تاریخی است که سازمان اروپایی تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

گزارش جدید نشان می دهد که کمیسیون اروپا تایید خود را برای خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در روزهای آینده اعلام خواهد کرد.

کمیسیون اروپا برنامه های خود را برای انتشار رسمی این تصمیم در تاریخ 1 ژوئن (22 مه) تایید کرده است. قبلاً گزارش شده بود که تمایل مایکروسافت برای امضای قرارداد با سایر شرکت‌ها برای عرضه بازی‌های Activision و غیر انحصاری بودن ممکن است نگرانی کمیسیون اروپا را در مورد این معامله برطرف کرده باشد.

در دسامبر گذشته، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اعلام کرد که برای جلوگیری از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت به دلایل ضد تراست، اقدامات قانونی را انجام خواهد داد. با این حال، این معامله توسط ناظران در عربستان سعودی، برزیل، صربستان، شیلی، ژاپن، آفریقای جنوبی و اوکراین تایید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تلاش ایندیانا جونز برای تغییر مسیر تاریخ در پوستر فیلم ایندیانا جونز 5