تلاش ایندیانا جونز برای تغییر مسیر تاریخ در پوستر فیلم ایندیانا جونز 5

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر مثل هلنا شاو، آنتونیو باندراس مثل رنالدو، میکلسن های من مانند یورگن ولر، توماس کرچمن به عنوان سرهنگ وبر، بوید هالبروک در نقش کلاببر، رنه ویلسون شانت به عنوان یک سنگ تراشی، توبی جونز به عنوان باسیل شاو و جان ریس دیویس در نقش صلاح بخشی از بازیگران فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت هستند. این فیلم آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

در خلاصه داستان فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت آمده است: «در پشت صحنه رقابت فضایی روسیه و آمریکا در دهه 1960، ایندیانا جونز از استفاده ناسا از کمک یک دانشمند سابق نازی برای پیروزی بر رقیب خود ناراحت می شود. قبل از اینکه زمان تمام شود، او سعی می کند با بازیابی “طومار سرنوشت” باستانی مسیر تاریخ را تغییر دهد. ایندیانا جونز در این ماجراجویی به دختر خوانده اش می پیوندد که دوباره او را با نازی ها روبرو می کند.

پوستر جدیدی از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت منتشر شده است که برخی از متحدان ایندیانا جونز را در کنار هم نشان می دهد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که والت دیزنی پیکچرز پوستر جدیدی از ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوستر برخی از متحدان و مکان های ایندیانا جونز از قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز را نشان می دهد. این فیلم اکشن ماجراجویی در تاریخ 9 ژوئیه 1402 (30 ژوئن 2023) به نمایش در می آید.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم "ببین چطور می دوند"

جیمز منگولدکارگردان نامزد اسکار برای فیلم لوگان (لوگان) فیلم ایندیانا جونز 5 را کارگردانی کرد و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز و Dial of Fate در نظر گرفته می شد، اما سال گذشته ناگهان تصمیم گرفت از کارگردانی این پروژه کناره گیری کند.

پوستر جدید فیلم ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر