با سیستم طلایا، فروشگاه خرید مینی پی سی، تین کلاینت و غیره

اینتل به عنوان بزرگترین تولید کننده پردازنده در جهان، اولین مینی کامپیوتر (کامپیوتر کوچک) خود را در سال 2013 با نام Intel Nook یا Intel Nook (NUC) که مخفف Next Unit Of Computing است، عرضه کرد. ابعاد اولین مینی پی سی اینتل 11*11 سانتی متر بود که با توجه به ابعاد کیس های کامپیوتر بسیار کوچک بود.

گزارش پایان اطلاعیه

در دنیای مدرن، استفاده از رایانه برای انجام کارهای سریع و دقیق و محاسبات رشد قابل توجهی داشته است. با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون علم و فناوری، کیس های قدیمی و کامپیوترهای بزرگ جای خود را به مینی پی سی و تین کلاینت ها داده اند. که تا به امروز بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

در این xeroclient پردازنده قدرتمند Teradici نسل 2321 قرار داده شده و امکان اتصال به سرور در شبکه پرسرعت را فراهم می کند. DELL WYSE 5030 P25 ​​Xeroclient از پروتکل های ارتباطی امن PCoIP-Horizon View برای استفاده از منابع سرور استفاده می کند که سرعت فوق العاده بالایی را برای انجام کارهای گرافیکی و همچنین اجرای نرم افزارهای سه بعدی با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد.

مینی پی سی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

شرکت طلایه سیستم با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در عرصه فناوری و محاسبات، هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و تامین کنندگان کامپیوترهای کوچک (مینی پی سی)، تین کلاینت ها و مشتریان صفر در ایران محسوب می شود. مفتخر است که همه آنها محصولات او را از بهترین و مهم ترین برندهای دنیا به مشتریانش عرضه می کنند. گارانتی اصلی و معتبر با سامانه طلایه که در سامانه گارانتی جامع کشور نیز قابل مشاهده است، دلیلی برای آرامش خاطر مشتریان محترم می باشد. شرکت طلایه سیستم با اخذ جواز کسب به عضویت سندیکای مهندسین کامپیوتر تهران درآمد و واردکننده محصولات برتر از جمله برندهای اینتل و ایسوس می باشد. در ادامه توضیح مختصری در مورد هر یک از محصولات فوق ارائه خواهد شد.

  1. مینی پی سی یا مینی کامپیوتر

یکی از مزایای استفاده از تین کلاینت ها، فناوری اطلاعات متمرکز است. از آنجایی که این دستگاه ها باید نرم افزار و سیستم عامل خود را از شبکه استخراج کنند، بخش فناوری اطلاعات کنترل می کند که کدام برنامه ها مجاز به اجرا در سیستم هستند. معمولا لیستی از نرم افزارهای موجود در اختیار کاربران شبکه قرار می گیرد و در صورت نیاز می توانند آن را در محیط مجازی خود نصب کنند.

  1. مشتری صفر

شاید هنوز هم بسیاری از مردم ندانند مینی کامپیوتر چیست. مینی کامپیوتر مینی کامپیوترها شبیه کامپیوترهای رومیزی هستند، اما تنها چند سانتی متر ارتفاع دارند. ویژگی اصلی آنها اندازه کوچک آنها در مقایسه با کامپیوترهای معمولی است. کامپیوترهای کوچک یا مینی کامپیوترها معمولاً بدون صفحه نمایش یا صفحه کلید عرضه می شوند، اما دارای پورت هایی برای اتصال وسایل جانبی هستند که باید جداگانه خریداری شوند.

بخوانید  رونمایی از صداپیشه‌های انگلیسی انیمه The Boy and the Heron

ادارات، دانشگاه ها و مدارس از مشتریان ثابت مینی پی سی هستند. از آنجایی که اکثر کسب و کارها به چندین کامپیوتر نیاز دارند، میزان فضای اشغال شده با استفاده از رایانه های کوچک در مقایسه با فضای اشغال شده توسط رایانه های معمولی زیاد است.

مینی رایانه‌های شخصی ایسوس تحت آزمایش‌های شدید نویز، لرزش، افت و شوک حرارتی قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای دقیق ایسوس را برآورده می‌کنند و از الزامات صنعت فراتر می‌روند. آنها همچنین برای اطمینان از قابلیت اطمینان آنها در شرایط سخت برای دوره های زمانی طولانی، از دمای خشک 0 درجه سانتی گراد تا محیط های مرطوب و گرم بالای 50 درجه سانتی گراد، آزمایش شده اند.

  1. مشتری سبک

مینی پی سی ایسوزو از نمای جلو

مینی پی سی ایسوس

Zero Client یک تین کلاینت است که دارای فرم فاکتور بسیار کوچک با اجزای پردازش، ذخیره سازی و حافظه کم است. این دستگاه در یک زیرساخت محاسباتی متمرکز یا زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) استفاده می شود. یک xeroclient معمولاً پردازنده داخلی، حافظه یا سیستم عامل داخلی (OS) ندارد. معمولا دارای پورت های خارجی و ارتباطی و همچنین پورت های صوتی و شبکه می باشد.

شرکت مرتبط با طلایه سیستم وارد کننده محصولاتی با جدیدترین فناوری ها از جمله مینی پی سی، تین کلاینت و زیرو کلاینت می باشد. همچنین به عنوان یکی از تولیدکنندگان در زمینه مینی کامپیوتر با برند HST در بازار فعلی شناخته می شود. در ادامه به بررسی هر یک از این محصولات می پردازیم.

XeroClient از طریق یک سرور مرکزی یکپارچه که میزبان سیستم عامل و برنامه های کاربردی است عمل می کند. درخواست های کامپیوتری را از طریق شبکه ارسال و دریافت می کند و در حین کار انرژی بسیار کمی مصرف می کند.

بخوانید  به روز رسانی بعدی Halo Infinite محتوای هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد

لازم به ذکر است که خرید مینی پی سی از یک شرکت معتبر و با سابقه که بتواند کیفیت محصول را تضمین کند و گارانتی معتبری را به مشتریان خود ارائه دهد بسیار مهم است. شرکت طلایا سیستم تمامی این امکانات را برای خرید مطمئن برای خریداران محترم فراهم کرده است در صورت تمایل می توانید با همکاران ما تماس گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید. همچنین برای خرید هر یک از محصولات فوق می توانید به سایت طلایه سامانه به نشانی مراجعه نمایید www.hstbw.com رجوع شود

محصول دیگری که مورد استقبال بسیاری از سازمان ها و مراکز درمانی قرار گرفته است Thin Client نام دارد. تین کلاینت یک سیستم کامپیوتری است که برای اجرای برنامه هایی استفاده می شود که در آن بیشتر پردازش واقعی روی یک سرور راه دور متصل از طریق شبکه انجام می شود. تمام برنامه ها و داده های تین کلاینت در سرور مرکزی ذخیره می شوند. آنها همچنین چاپ محلی، پشتیبانی دستگاه، مرور وب و محاسبات شبکه را ارائه می دهند.

اگر قصد خرید یک مینی کامپیوتر را دارید، ابتدا باید مقدار مورد نیاز خود را اندازه گیری کنید. این که آیا شما یک کاربر ساده یا پیشرفته باشید، تاثیر زیادی بر مدل و سطح مینی کامپیوتری که انتخاب می کنید خواهد داشت. پیشنهاد ما استفاده از مینی پی سی های ساده تر با پردازنده های Core i3 برای کارهای روزمره مانند ارسال و دریافت ایمیل، مرور اینترنت و مینی پی سی های پیشرفته تر با پردازنده های Core i5 و Core است. از i7 برای فعالیت های سنگین تر مانند بازی استفاده کنید. یا ارائه شده است. طبیعتاً قیمت مینی پی سی به مدل، نسل پردازنده و پیکربندی درخواستی مشتریان بستگی دارد. در ادامه به بررسی 2 مدل از بهترین برندهای مینی پی سی می پردازیم:

بخوانید  Xbox Series S افزایش قیمت دیگری در هند دارد

اینتل مینی کامپیوتر

اکثر مردم فکر می‌کنند که رایانه‌های شخصی کوچک نمی‌توانند از پس فعالیت‌های سخت‌گیرانه مانند بازی‌های حرفه‌ای یا ویرایش ویدیوهای سنگین برآیند و فقط برای مرور وب و تماشای ویدیو مناسب هستند. اگر مینی پی سی های امروزی مانند برندهای اینتل و ایسوس از پردازنده های نسل 12 و 13 اینتل در مدل های Core i3، Core i5، Core i7 استفاده می کنند، به راحتی می توانند از پس هر پردازش سنگین برآیند. علاوه بر این، مینی پی سی ها می توانند 4 خروجی تصویر را همزمان از طریق چندین پورت مانند USB 3.2، Displayport، HDMI 2.0، Thunderbolt داشته باشند. این بدان معناست که رایانه های کوچک می توانند بسیاری از وظایف مشابه رایانه های رومیزی و شاید بیشتر را انجام دهند!

مینی پی سی اغلب برای کنترل صندوق های نقدی در فروشگاه ها استفاده می شود. آنها همچنین برای کیوسک های بازرسی و همچنین پایانه های اطلاعاتی در مکان های عمومی استفاده می شوند.

نمایش سه مینی پی سی در کنار هم